Η Coca Cola έχει εδώ και μερικά χρόνια ένα πρόβλημα: Οι καταναλωτές όλο και συχνότερα αναζητούν άλλα προϊόντα, κυρίως νερό με γεύσεις και έχουν εγκαταλείψει σε ένα βαθμό το ηλικίας 137 ετών αναψυκτικό.
Για να ανταπεξέλθει στην τάση, η Coca Cola έχει τα τελευταία χρόνια πειραματιστεί με διάφορες γεύσεις, που συνήθως βγαίνουν στην αγορά για περιορισμένο διάστημα, με στόχο να πείσουν τους καταναλωτές να επιστρέψουν στην Coca Cola.
Όμως, η τελευταία γεύση, η Coca-Cola Spiced, είναι το πρώτο μόνιμο νέο προϊόν με γεύση εδώ και αρκετό καιρό. Και αποτελεί την τελευταία προσπάθεια της κολοσσιαίας εταιρείας αναψυκτικών να βγάλει γεύσεις που ταιριάζουν με τις αλλαγές των καιρών και των δημογραφικών στην Αμερική.
Διαβάστε το αναλυτικό ρεπορτάζ στο economistas.gr.