Ήρωας καπετάνιος έσωσε το πλήρωμά του, προτού βυθιστεί με το σκάφος του στον Νότιο Ατλαντικό [βίντεο] - iefimerida.gr

Ήρωας καπετάνιος έσωσε το πλήρωμά του, προτού βυθιστεί με το σκάφος του στον Νότιο Ατλαντικό [βίντεο]

Οι δύο ναυαγοί σώθηκαν χάρη στην αυτοθυσία του καπετάνιου τους
Οι δύο ναυαγοί σώθηκαν χάρη στην αυτοθυσία του καπετάνιου τους / Φωτογραφίες: YouTube / Instagram
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Τη στιγμή της διάσωσης από τα μανιασμένα κύματα δύο εξαντλημένων ναυαγών, που σώθηκαν χάρη στην αυτοθυσία του καπετάνιου τους, κατέγραψε κάμερα στον Νότιο Ατλαντικό, κάπου 1.450 ν.μ. από την κοντινότερη στεριά.

Το γιοτ, στο οποίο επέβαιναν, παρέσυρε στον βυθό τον ήρωα καπετάνιο, που είχε φροντίσει προηγουμένως να επιβιβαστούν τα δύο μέλη του πληρώματος σε σωσίβια λέμβο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο 72χρονος καπετάνιος Μπένο Φρέι έπεσε σε σφοδρή θαλασσοταραχή, με ανέμους που έπνεαν με ταχύτητα 100 χλμ./ώρα να σηκώνουν κύματα ύψους πέντε μέτρων στις 14 Μαρτίου. Το μήκους 16 μέτρων γιοτ «Nina Pope» βολόδερνε σαν καρυδότσουφλο μέχρι που άρχισε να μπάζει νερά. Το σύγχρονο σκάφος θα άντεχε την καταιγίδα, αλλά πιστεύεται ότι έπεσε πάνω σε εμπορευματοκιβώτιο, που είχε πέσει από φορτηγό πλοίο, με αποτέλεσμα να ανοίξει τρύπα στο κύτος κάτω από την ίσαλο γραμμή.

Ο Ελβετός καπετάνιος, πατέρας δύο παιδιών, και τα δύο μέλη του πληρώματος, ο 38χρονος Βραζιλιάνος Μαρσέλο Οσανάι και ο 52χρονος Ελβετο-Αμερικανός Μπαλτάσαρ Βις, προσπάθησαν απεγνωσμένα να αποτρέψουν τη βύθιση του σκάφους, αλλά λίγο μετά τα μεσάνυχτα ο Μπένο αντιλήφθηκε ότι η κατάσταση ήταν κρίσιμη και εξέπεμψε SOS.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ο 72χρονος καπετάνιος Μπένο Φρέι έπεσε σε σφοδρή θαλασσοταραχή με  ανέμους που έπνεαν με ταχύτητα 100χλμ/ώρα να σηκώνουν κύματα ύψους πέντε  μέτρων στις 14 Μαρτίου
Ο 72χρονος καπετάνιος Μπένο Φρέι έπεσε σε σφοδρή θαλασσοταραχή με ανέμους που έπνεαν με ταχύτητα 100χλμ/ώρα να σηκώνουν κύματα ύψους πέντε μέτρων στις 14 Μαρτίου / Φωτογραφία: Instagram@sailing_ninapope

Παρέμειναν στο γιοτ για σύντομο διάστημα, μέχρι που ο καπετάνιος διέταξε τους δύο ναυτικούς να επιβιβαστούν στη σωσίβια λέμβο και τους έδωσε και μια μικρή συσκευή GPS για εντοπισμό από δορυφόρο. Πριν προλάβει και ο ίδιος να επιβιβαστεί, το γιοτ άρχισε να βυθίζεται και η τελευταία κίνησή του ήταν να κόψει το σκοινί που συγκρατούσε τη σωσίβια λέμβο προσδεδεμένη στο σκάφος.

Το σήμα SOS που είχε εκπέμψει ο καπετάνιος εντόπισε η Αρχή Ναυτικής Ασφάλειας της Νότιας Αφρικής στο Κέιπ Τάουν σε απόσταση 1.450 ν.μ. και ειδοποίησε διερχόμενο τάνκερ, που παρεξέκλινε της πορείας του για να περιμαζέψει τους δύο έντρομους ναυαγούς. Όπως είπαν μετά τη διάσωσή τους, ο φόβος τους ήταν ότι δεν θα μπορούσαν να τους εντοπίσουν μέσα στο σκοτάδι και τα πελώρια κύματα του Νότιου Ατλαντικού, αλλά αυτό κατέστη εφικτό χάρη στη μικρή συσκευή GPS -μεγέθους πακέτου τσιγάρων- που είχε προλάβει να τους δώσει ο καπετάνιος τους, προτού χαθεί στον υγρό του τάφο.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ