Όταν κάποιος επιλέγει να επισκεφθεί ένα εστιατόριο δεν το κάνει μόνο για το φαγητό ή τη διακόσμηση, καθώς σημαντικό ρόλο παίζει και το προσωπικό του καταστήματος.
Σε ένα κατάστημα KFC στο Τορόντο, στον Καναδά, ένας τακτικός πελάτης είχε εκτιμήσει τη συμπεριφορά και την ευγένεια μιας σερβιτόρας, η οποία τον σέρβιρε πρώτη φορά όταν εκείνος ήταν πέντε ετών.
O Jason Schweitzer πρωτογνώρισε την Έμιλι όταν η μητέρα του τον πήγαινε εκεί για φαγητό τις Κυριακές. Υπήρχε μία αμοιβαία σχέση συμπάθειας μεταξύ του μικρού αγοριού και της υπαλλήλου.
Πρόσφατα, ο Jason ήταν μπροστά σε περιστατικό όπου ένας πελάτης μίλησε με αγένεια στην Έμιλι, η οποία απάντησε και πάλι ευγενικά.
Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου στο gazzeta.gr
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο