Το επιτελείο της Κάμαλα Χάρις ανακοίνωσε το Σάββατο ότι έκανε κράτηση για τηλεοπτικές και διαδικτυακές διαφημίσεις αξίας τουλάχιστον 370 εκατομμυρίων δολαρίων μέχρι τις εκλογές του Νοεμβρίου.
Κατά τη διάρκεια του σπριντ των εννέα εβδομάδων πριν από την ημέρα των εκλογών, η καμπάνια της Χάρις θα ξοδέψει 170 εκατομμύρια δολάρια σε τηλεοπτικές διαφημίσεις και 200 εκατομμύρια δολάρια για ψηφιακές διαφημίσεις σε πλατφόρμες όπως οι Hulu, Roku, YouTube, Paramount, Spotify και Pandora.
Θέλει να προλάβει τον Τραμπ
Σχεδόν ένα μήνα από τότε που ο πρόεδρος Τζο Μπάιντεν αποχώρησε από την κούρσα και ενέκρινε την Χάρις, εκείνη εργάζεται για να αυτοπροσδιοριστεί στους ψηφοφόρους προτού το κάνει πρώτα ο πρώην πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ.
Διαβάστε περισσότερα στο Economistas.gr
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο