Κάμαλα Χάρις: Θα ξοδέψει 370 εκατομμύρια σε διαφημίσεις στο τελευταίο «σπριντ» πριν τις εκλογές του Νοεμβρίου - iefimerida.gr

Κάμαλα Χάρις: Θα ξοδέψει 370 εκατομμύρια σε διαφημίσεις στο τελευταίο «σπριντ» πριν τις εκλογές του Νοεμβρίου

Τζο Μπάιντεν, Κάμαλα Χάρις
Τζο Μπάιντεν, Κάμαλα Χάρις / apimages
ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΑΛΤΣΑΣ

Το επιτελείο της Κάμαλα Χάρις ανακοίνωσε το Σάββατο ότι έκανε κράτηση για τηλεοπτικές και διαδικτυακές διαφημίσεις αξίας τουλάχιστον 370 εκατομμυρίων δολαρίων μέχρι τις εκλογές του Νοεμβρίου.

Κατά τη διάρκεια του σπριντ των εννέα εβδομάδων πριν από την ημέρα των εκλογών, η καμπάνια της Χάρις θα ξοδέψει 170 εκατομμύρια δολάρια σε τηλεοπτικές διαφημίσεις και 200 εκατομμύρια δολάρια για ψηφιακές διαφημίσεις σε πλατφόρμες όπως οι Hulu, Roku, YouTube, Paramount, Spotify και Pandora.

Θέλει να προλάβει τον Τραμπ

Σχεδόν ένα μήνα από τότε που ο πρόεδρος Τζο Μπάιντεν αποχώρησε από την κούρσα και ενέκρινε την Χάρις, εκείνη εργάζεται για να αυτοπροσδιοριστεί στους ψηφοφόρους προτού το κάνει πρώτα ο πρώην πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ.

Διαβάστε περισσότερα στο Economistas.gr

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΚΑΜΑΛΑ ΧΑΡΙΣ ΝΤΟΝΑΛΝΤ ΤΡΑΜΠ ΗΠΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ