Στις μικρές πολυτέλειες της ζωής, όπως τα Starbucks, το τηγανητό κοτόπουλο, η Coca-Cola και τα McDonald's, στρέφονται οι Aμερικανοί καταναλωτές, στηρίζοντας παράλληλα την εθνική οικονομία.
Ενώ οι Αμερικανοί περιορίζουν τις αγορές ακριβών ειδών όπως τα σκάφη και τα ψυγεία, τα οικονομικά αποτελέσματα των εταιρειών δείχνουν ότι οι καταναλωτές είναι πρόθυμοι να πληρώσουν για στιγμιαίες μικρές απολαύσεις.
Διαβάστε περισσότερα στο αναλυτικό ρεπορτάζ του economistas.gr
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο