Μία απίστευτη καταγγελία από εργαζόμενους σε τηλεφωνικό κέντρο μεγάλης εταιρείας στην Ισπανία είδε το φως της δημοσιότητας, σύμφωνα με την οποία εργαζόμενοι αναγκάστηκαν να δουλεύουν δίπλα σε νεκρή συνάδελφό τους.
Σύμφωνα με τα ισπανικά μέσα, η 57χρονη γυναίκα, η οποία εργαζόταν επί 15 χρόνια στη συγκεκριμένη εταιρεία, ένιωσε μια αδιαθεσία κατά τη διάρκεια της βάρδιάς της σε γραφεία στη Μαδρίτη.
Ισπανία: Οι εργαζόμενοι κατήγγειλαν πως συνέχισαν να δουλεύουν δίπλα στη σορό της συναδέλφου τους
Αρχικά, της παρείχαν τις πρώτες βοήθειες και κάλεσαν ασθενοφόρο. Όμως, η γυναίκα κατέρρευσε και υπέστη καρδιακή ανακοπή.
Εργαζόμενοι κατήγγειλαν στο εργατικό συνδικάτο CGT ότι όταν ρώτησαν τι έπρεπε να κάνουν, τους είπαν να «συνεχίσετε να εργάζεστε».
Εργατικά συνδικάτα της Ισπανίας κατηγόρησαν την εταιρεία Konecta ότι αντιμετωπίζει τους εργαζόμενους σαν να είναι «ρομπότ».
Ισπανία: «Για 45 λεπτά η εταιρεία δεν έκανε τίποτα», κατήγγειλε εργαζόμενος στην Telegraph
«Για τουλάχιστον 45 λεπτά μετά τον θάνατο της γυναίκας, η εταιρεία δεν έλαβε κανένα μέτρο για να επιτρέψει στο προσωπικό να φύγει ή να κάνει εκτροπή των κλήσεων αλλού» ανέφερε ο Ντέιβιντ Σάντσεθ, από το συνδικάτο USO, στην Telegraph.
Όπως κατήγγειλε, έβαλαν την εξυπηρέτηση των κλήσεων πάνω από τις ανθρώπινες αξίες.
«Η εταιρεία συνέχισε την ρουτίνα της σε μια αφύσικη κατάσταση, ενώ πολλοί εργαζόμενοι βρίσκονταν σε κατάσταση σοκ», πρόσθεσε ο ίδιος.
Μάλιστα, κάποιοι εργαζόμενοι εργάζονταν δίπλα στη σορό της συναδέλφου τους για σχεδόν τρεις ώρες, κι αυτό επειδή οι αστυνομικοί περίμεναν να φτάσει ο ιατροδικαστής.
Μία εργαζόμενη φέρεται ότι ρώτησε αν μπορεί να πάει σπίτι της, όμως της έδωσαν την εντολή να συνεχίσει να απαντάει στις κλήσεις.