«Τέλος» τα dating apps στην Ισπανία: Ψάχνουν ταίρι αναποδογυρίζοντας ανανάδες στα σουπερμάρκετ -Νέα τρέλα στο TikTok - iefimerida.gr

«Τέλος» τα dating apps στην Ισπανία: Ψάχνουν ταίρι αναποδογυρίζοντας ανανάδες στα σουπερμάρκετ -Νέα τρέλα στο TikTok

Μοντέλα με ανανά σε σούπερ μάρκετ
Τρέλα στην Ισπανία με τον... ανάποδο ανανά στα σουπερμάρκετ
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Μια ιδιαίτερη μανία κυριαρχεί τον τελευταίο καιρό στην Ισπανία με τους ανανάδες στα σουπερμάρκετ, κυρίως για όσους αναζητούν… σύντροφο.

Όπως αναφέρει το BBC, η νέα τρέλα λαμβάνει χώρα στους διαδρόμους των σουπερμάρκετ και ενθαρρύνει τους ελεύθερους να βρουν συντρόφους χρησιμοποιώντας έναν κωδικό με βάση τα φρούτα που έχουν στο καλάθι τους.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σύμφωνα με το BBC, τις τελευταίες ημέρες πολλοί Ισπανοί που δεν έχουν σύντροφο πηγαίνουν σε καταστήματα της αλυσίδας σουπερμάρκετ Mercadona μεταξύ 7 μ.μ. και 8 μ.μ., καθώς υπάρχει η φήμη ότι εκείνη την ώρα και με βάση το... φρούτο που έχουν διαλέξει να έχουν στο καλάθι τους, μπορούν να κάνουν μια ρομαντική γνωριμία, ιδιαίτερα αν τοποθετήσουν μέσα σε αυτό έναν ανάποδο ανανά.

Το φαινόμενο φαίνεται να έχει ενισχυθεί σημαντικά από την ηθοποιό και κωμικό Vivy Lin, η οποία δημοσίευσε ένα βίντεο στο TikTok όπου σπρώχνει ένα καρότσι σε ένα κατάστημα Mercadona, μιλώντας γι' αυτό το υποτιθέμενο «ραντεβού γνωριμίας».

«Η ώρα για φλερτ στη Mercadona είναι από τις 7 μ.μ. έως τις 8 μ.μ.», δήλωσε.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στον επίσημο λογαριασμό της στο TikTok, η αλυσίδα σουπερμάρκετ δημοσίευσε μια φωτογραφία με έναν ανανά και τη λεζάντα: «Ο ανανάς στο ράφι της Mercadona περιμένει να βρεις το ταίρι σου».

Η κίνηση με τον ανανά ολοκληρώνεται όταν κάποιος σπρώξει το καρότσι του προς τα ράφια με τα κρασιά του καταστήματος, ελπίζοντας ότι ένα άτομο που του αρέσει θα ανταποκριθεί θετικά. Καθώς η ιστορία έγινε viral, προκάλεσε κάποιες ασυνήθιστες και ενίοτε χαοτικές σκηνές μέσα στα καταστήματα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ισπανία: Μπαίνουν πελάτες για τον ανανά και φεύγουν

Ωστόσο, δεν λείπουν και τα παρατράγουδα... Στη Μαδρίτη υπήρξαν αναφορές για ομάδες εφήβων που σπρώχνουν καρότσια γύρω από τα καταστήματα το βράδυ, χωρίς να αγοράζουν προϊόντα.

Ένας άντρας δεν δίστασε να ντυθεί ο ίδιος ανανάς από τους φίλους του μέσα σε ένα κατάστημα, ως μέρος των εορτασμών για ένα bachelor party.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στο Μπιλμπάο, η αστυνομία κλήθηκε σε ένα κατάστημα Mercadona κατά το χρονικό διάστημα 7 μ.μ.-8 μ.μ. λόγω έντονων σκηνών στο εσωτερικό, αν και δεν χρειάστηκε να παρέμβει.

Ωστόσο, υπήρξαν αναφορές ότι η μανία του ανανά δεν είναι δημοφιλής σε πολλούς υπαλλήλους της Mercadona, προκαλώντας εκνευρισμό σε πολλούς εργαζόμενους που αναγκάζονται να μαζεύουν προϊόντα που δεν αγοράστηκαν.

Η εταιρεία δήλωσε ότι η τάση «δεν ξεκίνησε από εμάς, προέκυψε αυθόρμητα». Κάποιοι παρατηρητές έλαβαν μια κριτική στάση.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

«Το να πέφτει κανείς στα δίχτυα μιας καμπάνιας που σχεδιάστηκε μέσω των κοινωνικών δικτύων μπορεί να είναι αθώο, όπως συμβαίνει με το ''Pineapple-gate'', με όλα τα αστεία και τις παιδικότητες που αυτό γεννά», έγραψε η κοινωνική σχολιάστρια Σουζάνα Κουαρδάδο στην εφημερίδα La Vanguardia.

Ωστόσο, προειδοποίησε ότι αυτό δείχνει επίσης πώς ο εικονικός κόσμος «μπορεί να καθορίσει την κοινωνική συμπεριφορά».

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ Ισπανία σούπερ μάρκετ ανανάς
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ