Για «ψευδές και παραπλανητικό μάρκετινγκ» κατηγορεί αλυσίδα εστιατορίων ένας άνδρας στις ΗΠΑ, υποστηρίζοντας ότι αντί για φτερούγες χωρίς κόκαλο του σέρβιραν κοτομπουκιές.
Ο Έιμεν Χαλίν κατέθεσε αγωγή κατά της αλυσίδας Buffalo Wild Wings σε δικαστήριο του Ιλινόις, δηλώνοντας ότι είχε την εντύπωση ότι αγόραζε φτερούγες άνευ κοκάλων λόγω της περιγραφής τους στο μενού.
«Εν αγνοία του ενάγοντος και άλλων καταναλωτών, τα προϊόντα δεν είναι φτερούγες, αλλά, αντίθετα, κομμάτια στήθους κοτόπουλου που τηγανίζονται σαν φτερούγες», ανέφερε. «Πράγματι, τα προϊόντα μοιάζουν περισσότερο, ως προς τη σύνθεση, με μια κοτομπουκιά παρά με φτερούγα κοτόπουλου», πρόσθεσε.
«Αν ο ενάγων και οι άλλοι καταναλωτές γνώριζαν ότι τα προϊόντα δεν είναι στην πραγματικότητα φτερούγες κοτόπουλου, θα είχαν πληρώσει λιγότερα γι' αυτά ή δεν θα τα είχαν αγοράσει καθόλου. Ως εκ τούτου, ο ενάγων και οι καταναλωτές έχουν υποστεί πραγματική ζημία, ως αποτέλεσμα των παραπλανητικών πρακτικών των εναγόντων», σημείωσε.
Ο Χαλίμ, από το Σικάγο, ζητά «αποζημίωση, ασφαλιστικά μέτρα, αποκατάσταση, δηλωτική αγωγή και όλα τα άλλα ένδικα μέσα που το Δικαστήριο κρίνει κατάλληλα», αλλά η κατάθεση δεν αναφέρει ακριβές χρηματικό ποσό.
Η αγωγή επισημαίνει το γεγονός ότι άλλες εταιρείες πωλούν παρόμοια προϊόντα χωρίς να τα αναφέρουν ως φτερούγες.
Η αγωγή έχει ως στόχο να εκπροσωπήσει περίπου «χιλιάδες» καταναλωτές σε όλη τη χώρα, οι οποίοι, όπως ο κ. Χαλίμ, αγόρασαν τις «φτερούγες χωρίς κόκαλα» της αλυσίδας σε ένα από τα περισσότερα από 1.200 σημεία της αλυσίδας.
Η απάντηση της εταιρείας για τις φτερούγες
Οι κατηγορούμενοι που κατονομάζονται στην αγωγή περιλαμβάνουν την Buffalo Wild Wings και τη μητρική εταιρεία Inspire Brands. Σύμφωνα με το SkyNews, σε επικοινωνία, εκπρόσωπος και των δύο εταιρειών παρέπεμψε σε μια ανάρτηση στο Twitter στον επίσημο λογαριασμό της Buffalo Wild Wings.
«Είναι αλήθεια. Οι φτερούγες μας χωρίς κόκαλα είναι όλες κοτόπουλο. Τα χάμπουργκερ μας δεν περιέχουν ham (σ.σ. παιχνίδι με τη λέξη hamburger). Οι φτερούγες buffalo wings είναι 0% βουβάλι», ανέφερε η ανάρτηση.
«Πράγματι, τα προϊόντα μοιάζουν περισσότερο, από άποψη σύνθεσης, με κοτομπουκιές κοτόπουλου παρά με μια φτερούγα κοτόπουλου. Αν ο ενάγων και άλλοι καταναλωτές γνώριζαν ότι τα προϊόντα δεν είναι στην πραγματικότητα φτερούγες κοτόπουλου, θα είχαν πληρώσει λιγότερα γι' αυτά ή δεν θα τα είχαν αγοράσει καθόλου. Ως εκ τούτου, ο ενάγων και οι καταναλωτές έχουν υποστεί πραγματική ζημία, ως αποτέλεσμα των παραπλανητικών πρακτικών των εναγόντων», ανέφερε η αγωγή.