Πολλές επιχειρήσεις στις ΗΠΑ διέκοψαν τη συνεργασία τους με τη διαφημιστική εταιρεία Richards Group μετά τις δηλώσεις, που χαρακτηρίστηκαν ρατσιστικές, τις οποίες έκανε ο ιδρυτής της, σχετικά με μια διαφημιστική εκστρατεία για μια αλυσίδα μοτέλ.
Η ομάδα του δημιουργικού τμήματος της εταιρείας παρουσίαζε την ιδέα της, ενώπιον δεκάδων εργαζομένων, μέσω τηλεδιάσκεψης στις 8 Οκτωβρίου, όταν ο Σταν Ρίτσαρντς έκρινε ότι η καμπάνια ήταν «υπερβολικά μαύρη», όπως αναφέρει ο εξειδικευμένος ιστότοπος AdAGe. Η διαφήμιση, πρόσθεσε, θα μπορούσε να προσβάλει εκείνους τους πελάτες της αλυσίδας Motel 6 που είναι «υπέρμαχοι της ανωτερότητας της λευκής φυλής».
Χωρίς να επιβεβαιώσει αν αυτή η δήλωση ήταν ακριβής, η εταιρεία ζήτησε συγγνώμη μέσω του ιστοτόπου της για το σχόλιο του Ρίτσαρντς. «Κατανοούμε και λυπόμαστε για την οδύνη και τις ανησυχίες όλων εκείνων που προβληματίστηκαν έντονα από τα λόγια του ιδρυτή μας. Δεν είναι δυνατόν να τα σβήσουμε. Μπορούμε μόνο να ζητήσουμε συγγνώμη και να υποσχεθούμε ότι θα μάθουμε να είμαστε καλύτεροι», έγραψε ο διευθυντής του δημιουργικού, Γκλεν Ντάντι. Πρόσθεσε ότι ο ίδιος αναλαμβάνει υπεύθυνος για το σύνολο των δραστηριοτήτων της εταιρείας.
Η Richards Group ιδρύθηκε το 1976 και αυτοπροβάλλεται ως η μεγαλύτερη ανεξάρτητη διαφημιστική εταιρεία των ΗΠΑ, με 700 υπαλλήλους και κύκλο εργασιών που ξεπερνά το 1 δισεκατομμύριο δολάρια.
Η Motel 6, η αλυσίδα καταστημάτων οικιακών ειδών Home Depot καθώς και η ποτοποιία Keuring Dr Pepper επιβεβαίωσαν ότι διέκοψαν τη συνεργασία τους με την εταιρεία λόγω αυτού του «επεισοδίου».