Ένας άνδρας, ονόματι Ankush Dutta κατάφερε να εξαπατήσει ολόκληρο το προσωπικό 5άστερου ξενοδοχείου στο Νέο Δελχί της Ινδίας κι έμεινε για 2 χρόνια χωρίς να πληρώσει... φράγκο!
Η ιστορία του έγινε γνωστή ύστερα από δημοσίευμα της εφημερίδας indianexpress και κάνει το γύρο του κόσμου. Ο «φαντομάς» πελάτης, κατάφερνε με διάφορα τεχνάσματα να παραμένει στο πολυτελέστατο ξενοδοχείο που βρίσκεται στην ινδική μεγαλούπολη για δύο χρόνια και μιαν ωραίαν πρωίαν έγινε... καπνός αφήνοντας φέσι δεκάδων χιλιάδων δολαρίων!
Οι υπεύθυνοι του ξενοδοχείου ανακάλυψαν την απάτη... 603 ημέρες μετά το πρώτο τσεκ ιν, με τον επιτήδειο πελάτη να έχει κλείσει δωμάτιο για μία διανυκτέρευση. Η Αστυνομία έλαβε μια καταγγελία από τους διευθυντές στο Roseate House κοντά στο αεροδρόμιο του Νέου Δελχί, για τον άνδρα που τους χρωστούσε περισσότερα από 5 εκατομμύρια ρούπιες, κοντά στα 55.000€.
Σύμφωνα με την καταγγελία, υπήρχε και προσωπικό που του έκανε... πλάτες και φέρεται να βοηθούσε στην απόκρυψη λογαριασμών. Αν και η υπόθεση αναφέρθηκε στην Αστυνομία της ινδικής πρωτεύουσας στις 24 Μαΐου, οι λεπτομέρειες της υπόθεσης δημοσιοποιήθηκαν τα τελευταία 24ωρα.
Ο ανώνυμος άνδρας λέγεται ότι έκανε τσεκ ιν στο ξενοδοχείο στις 30 Μαΐου 2019 αφού είχε κλείσει ένα δωμάτιο για μία διανυκτέρευση και παρέμεινε εκεί μέχρι τις 22 Ιανουαρίου 2022!
Παρόλο που δεν πλήρωνε, ένα από τα μέλη του προσωπικού φέρεται να συνέχισε να παρατείνει τη διαμονή του, προσθέτει η έκθεση. Σύμφωνα με την Αστυνομία ο Prem Prakash, επικεφαλής της ρεσεψιόν του ξενοδοχείου, ο οποίος ήταν εξουσιοδοτημένος να αποφασίζει τις τιμές δωματίων και είχε πρόσβαση στο σύστημα υπολογιστή του ξενοδοχείου για την παρακολούθηση των τελών όλων των επισκεπτών, επέτρεψε τη μακροχρόνια διαμονή του Dutta παραβιάζοντας τους κανόνες του ξενοδοχείου.
Η υπόθεση έχει πάρει το δρόμο της Δικαιοσύνης ύστερα από τη μήνυση που υπέβαλε η διοίκηση του ξενοδοχείου.