Σενάριο ταινίας θυμίζει η ιστορία μιας φοιτήτριας «νίντζα» από την Ιαπωνία, η οποία κατάφερε να πάρει άριστα, παρ’ όλο που παρέδωσε… λευκή κόλλα.
Η νεαρή Γιαπωνέζα βαθμολογήθηκε με άριστα, καθώς ο καθηγητής της, ενθουσιάστηκε μόλις συνειδητοποίησε ότι είχε γράψει την εργασία της με αόρατο μελάνι! Ο λόγος για την Έιμι Χάγκα, η οποία ακολούθησε την τεχνική «αμπουριντάσι» των νίντζα. Βέβαια για να μπορέσει να φτιάξει αυτό το «μαγικό» μελάνι, πέρασε κάμποσες ώρες, μουσκεύοντας και συνθλίβοντας φασόλια σόγιας.
Εντυπωσιάζει ο 11χρονος νίντζα με τα τραπουλόχαρτα [βίντεο]
Οι λέξεις εμφανίστηκαν στο χαρτί όταν ο καθηγητής της το ζέστανε, τοποθετώντας το πάνω από την κουζίνα υγραερίου του. «Είναι κάτι που έμαθα από ένα βιβλίο όταν ήμουν μικρή», δήλωσε η ίδια στο BBC. «Ήλπιζα μόνο ότι δεν θα σκεφτόταν κανείς άλλος την ίδια ιδέα», πρόσθεσε.
Η Χάγκα άριχσε να ενδιαφέρεται για τους νίντζα, από τότε που ήταν κοριτσάκι και παρακολουθούσε μια σχετική παιδική τηλεοπτική εκπομπή. Φαίνεται πως οι Ιάπωνες από πολύ μικρή ηλικία μαθαίνουν τα μυστικά των νίντζα, όπως έκανε και ένας 11χρονος, ο οποίος είναι ειδικός στην κοπή αντικειμένων με χαρτιά τράπουλας.
Μόλις πέρασε στο Πανεπιστήμιο Μίε της Ιαπωνίας, η πρωτοετής φοιτήτρια επέλεξε μάθημα για την ιστορία των νίντζα και της ζητήθηκε να γράψει για μια επίσκεψη στο Μουσείο Νίνζτα του Ιγκάριου.
«Όταν ο καθηγητής είπε ότι θα δώσει υψηλούς βαθμούς για τη δημιουργικότητα, αποφάσισα ότι θα κάνω την εργασία μου να ξεχωρίζει από τις άλλες. Το σκέφτηκα λίγο και μου ήρθε η ιδέα του αμπουριντάσι», είπε.
Πώς η 19χρονη από την Ιαπωνία έφτιαξε το αόρατο μελάνι των νίντζα
Η 19χρονη μούσκεψε τα φασόλια σόγιας όλη τη νύχτα, στη συνέχεια τα συνέθλιψε και τα πίεσε σε ένα πανί. Αργότερα, ανακάτεψε το εκχύλισμά τους με νερό και χρησιμοποίησε το αυτοσχέδιο μελάνι πάνω σε «γουάσι» (σ.σ λεπτό ιαπωνικό χαρτί).
Μόλις όσα είχε γράψει στέγνωσαν, έγιναν αόρατα. Αλλά, για να σιγουρευτεί ότι ο καθηγητής της δεν θα πέταγε την εργασία της στον κάδο των απορριμάτων, άφησε ένα σημείωμα με κανονικό μελάνι λέγοντας «ζεστάνετε το χαρτί».
Όσο για τον καθηγητή, Yuji Yamada, είπε στο BBC ότι εξεπλάγην μόλις είδε την εργασία. «Είχα δει κι άλλες εργασίες γραμμένες σε κώδικα, αλλά ποτέ καμία γραμμένη με αυτόν τον τρόπο του αμπουριντάσι», είπε.
«Για να πω την αλήθεια, είχα μια μικρή αμφιβολία ότι τα γράμματα θα εμφανίζονταν καθαρά. Αλλά όταν ζέστανα το χαρτί πάνω από τη σόμπα αερίου στο σπίτι μου, οι λέξεις εμφανίστηκαν πολύ καθαρά και σκέφτηκα “Τέλεια!”».
«Δεν δίστασα να βαθμολογήσω άριστα την εργασία, παρ' όλο που δεν τη διάβασα μέχρι το τέλος γιατί σκέφτηκε ότι θα έπρεπε να αφήσω ένα κομμάτι χωρίς να το ζεστάνω, σε περίπτωση που την έβρισκαν με κάποιο τρόπο και θέλανε να τη βγάλουν φωτογραφία», συμπλήρωσε.
Οσο για το ίδιο το δοκίμιο, η Χάγκα είπε ότι είχε περισσότερο στυλ παρά ουσία. «Ήμουν βέβαιη ότι ο καθηγητής θα αναγνώριζε τουλάχιστον τις προσπάθειές μου να κάνω ένα δημιουργικό κείμενο» εξήγησε. «Ετσι δεν ανησυχούσα πραγματικά για το αν θα πάρω κακή βαθμολογία, παρόλο που το ίδιο το περιεχόμενο δεν ήταν τίποτα ξεχωριστό».
Πηγή: BBC