Μια αεροπορική εταιρεία, με την οποία δεν μπορεί να πετάξει ο καθένας, πραγματοποιεί πτήσεις από το Λας Βέγκας στην «Area 51», ένα από τα πιο πολυσυζητημένα και γεμάτα μυστήριο σημεία του πλανήτη.
Πρόκειται για μια εταιρεία με την οποία δεν μπορεί να πετάξει ο καθένας και ο λόγος δεν είναι οικονομικός. H Janet Airlines πραγματοποιεί πτήσεις Vegas στην Περιοχή 51, όπου οι Αμερικανοί αναπτύσσουν μυστική στρατιωτική τεχνολογία. Η συγκεκριμένη τοποθεσία έχει γίνει αφορμή για πολλές και τρομερές θεωρίες συνωμοσίας.
Η άκρως απόρρητη στρατιωτική βάση των ΗΠΑ βρίσκεται στην έρημο της Νεβάδα. Μεταξύ των διάφορων θεωριών συνωμοσίας φημολογείται ότι φιλοξενεί εξωγήινα διαστημόπλοια που έχουν συντριβεί, ακόμη και τους ίδιους τους εξωγήινους.
Η Janet Airlines, τα αρχικά της οποίας φημολογείται ότι σημαίνουν Joint Air Network for Employee Transportation, διαθέτει έναν στόλο μόλις έξι αεροσκαφών Boeing 737 και μεταφέρει μόνο υπαλλήλους και κυβερνητικούς αξιωματούχους, σύμφωνα με το ρεπορτάζ της Daily Mail. Οι πιλότοι της πετούν επίσης επτά μικρότερα ελικοφόρα αεροπλάνα τύπου Beechcraft.
Τα αεροπλάνα της Janet κάνουν το ταξίδι των 140 χιλιομέτρων από το Βέγκας στην «Περιοχή 51». Σύμφωνα με τις υπηρεσίες εντοπισμού αεροσκαφών, τα συγκεκριμένα τζετ κάνουν ένα μέρος της διαδρομής μέχρι εκεί, αλλά απενεργοποιούν τους αναμεταδότες τους περίπου 20 χιλιόμετρα πριν φτάσουν στον τελικό προορισμό τους, σύμφωνα με τον δημοσιογράφο Ματ Λιλιγουάιτ.
Νωρίτερα φέτος, ένας παρατηρητής αεροσκαφών τράβηξε βίντεο με ένα Boeing 737 της Janet να επιστρέφει στο αεροδρόμιο του Λας Βέγκας λίγο μετά την απογείωση, ύστερα από μια απροσδιόριστη δυσλειτουργία.
Χάνονται τα ίχνη του αεροσκάφους λίγο πριν το τέλος του ταξιδιού
Το αεροδρόμιο του Λας Βέγκας διαθέτει συγκεκριμένους σταθμούς που προορίζονται μόνο για τη συγκεκριμένη κρατική εταιρεία. Πιστεύεται δε ότι υπάρχουν και άλλοι προορισμοί, αλλά οι αριθμοί των σταθμών τους παραμένουν μυστικοί.
Οι γνωρίζοντες βρίσκουν τα τζετ ακόμη πιο συναρπαστικά και χρησιμοποιούν ιστοσελίδες παρακολούθησης πτήσεων όπως το FlightAware για να παρακολουθούν τα πηγαινέλα τους. Ένας ιστότοπος δημοσίευσε ακόμη και αυτό που ισχυρίζεται ότι είναι το πρόγραμμα των αναχωρήσεων και αφίξεων της Janet Airlines.
Το Dreamlandresort.com ισχυρίστηκε πέρυσι ότι η πρώτη πτήση αναχωρεί από το Λας Βέγκας για την Area 51 στις 3:40 π.μ. και φτάνει μόλις 25 λεπτά αργότερα. Το Dreamland Resort υποστηρίζει ότι υπάρχουν 14 πτήσεις επιστροφής κάθε μέρα, με το τελευταίο αεροπλάνο από την Area 51 να αναχωρεί στις 8:15 μ.μ. και να φτάνει πίσω στο Λας Βέγκας στις 8:40 μ.μ.
Το Dreamlandresort παραδέχεται ότι οι χρόνοι παραμένουν κάπως άγνωστοι, λόγω της παύσης λειτουργίας αναμεταδοτών που πραγματοποιούν οι πιλότοι για να κρατηθεί το τελευταίο τμήμα της πτήσης εντελώς μυστικό. Παρόλο που υπάρχουν ελάχιστες πληροφορίες για τον συγκεκριμένο αερομεταφορέα, οι αναφορές δείχνουν ότι η αεροπορική εταιρεία μπορεί να μην έχει καθόλου επίσημη ονομασία.
Ένας αεροδιάδρομος μήκους 3.600 μέτρων
Το «Janet» είναι το διακριτικό κλήσης που χρησιμοποιούν τα αεροσκάφη της όταν βρίσκονται σε πολιτικό εναέριο χώρο. Σύμφωνα με το Flight Club, αυτό το διακριτικό κλήσης μπορεί να αλλάξει σε παράξενα ονόματα όπως «bones 58» όταν βρίσκονται πάνω από εξουσιοδοτημένο εναέριο χώρο.
Η Περιοχή 51 διαθέτει έξι διαδρόμους προσγείωσης για τα αεροπλάνα της Janet - συμπεριλαμβανομένου ενός τερατώδους διαδρόμου μήκους 3.600 μέτρων που είναι από τους μεγαλύτερους στον κόσμο.
Το ταξίδι εκεί με τα αεροσκάφη Janet είναι ασφαλές και βολικό. Η βάση είναι μέρος μιας ζώνης αποκλεισμού αρκετών χιλιομέτρων από την οποία απαγορεύεται η κανονική εναέρια κυκλοφορία.
Και ενώ η Περιοχή 51 δεν έχει περιμετρική περίφραξη, οι χώροι της φυλάσσονται από μυστική τεχνολογία, γράφει η Daily Mail, με την οποία συλλαμβάνεται άμεσα οποιοσδήποτε αγνοήσει τις προειδοποιητικές πινακίδες και πλησιάσει πολύ κοντά.
Σχεδόν αξιοθέατο η Area 51
Η μόνη θέα που έχουν οι Αμερικανοί πολίτες από τη διαβόητη Περιοχή 51 είναι από την κορυφή Tikaboo, 41 χιλιόμετρα μακριά. Η αναρρίχηση σε αυτή την κορυφή δεν είναι εύκολη υπόθεση και απαιτεί τετρακίνητο αυτοκίνητο κατά μήκος μιας δύσβατης χωμάτινης διαδρομής σχεδόν 40 χιλιομέτρων, ακολουθούμενη από πεζοπορία μήκους 1,5 χιλιομέτρου.
Όποιος τολμήσει να κάνει το ταξίδι έχει προειδοποιηθεί να φορέσει μπότες πεζοπορίας, να πάρει όσο περισσότερο νερό μπορεί να κουβαλήσει για την έντονη ζέστη της Νεβάδα και ένα ζευγάρι κιάλια για να ρίξει μια ματιά στην ίδια την εμβληματική βάση.
Ένας άλλος προορισμός της αεροπορικής εταιρείας είναι η Tonopah, όπου αξιοποιείται ως τόπος ανάπτυξης προγραμμάτων αεροσκαφών stealth, όπως το αεροσκάφος stealth F-117A Nighthawk, παράλληλα με προγράμματα stealth drone.
Αυτό καθιστά την Janet Airlines μία από τις κύριες διαδρομές που υποστηρίζουν τα στρατιωτικά προγράμματα στις βάσεις της Δυτικής Ακτής.
Οι πρώτες καταγεγραμμένες πτήσεις από το Λας Βέγκας προς την Περιοχή 51 πραγματοποιήθηκαν το 1972 από ένα Douglas DC-6. Αλλά για όσους ελπίζουν να ρίξουν μια ματιά στο εσωτερικό του μυστηριώδους αεροσκάφους απαιτείται άδεια άκρως απόρρητη.
Απόρρητες δραστηριότητες στην Area 51
Μια αγγελία εργασίας της Janet Airlines που φέρεται να είδε ο στρατιωτικός ειδησεογραφικός ιστότοπος Task ανέφερε την αναζήτηση πιλότου με εμπειρία 3.000 ωρών και ενεργή άκρως απόρρητη άδεια. Όταν ρωτήθηκε από τον ιστότοπο σχετικά με τον σκοπό της βάσης, ο εκπρόσωπος της πολεμικής αεροπορίας, συνταγματάρχης Τοντ Βικιάν, έδωσε μια θολή απάντηση που ελάχιστα κατέστειλε τις υποψίες.
«Υπάρχει μια επιχειρησιακή τοποθεσία κοντά στη λίμνη Groom», παραδέχθηκε, προσθέτοντας ότι υπάρχουν «κάποιες συγκεκριμένες δραστηριότητες και επιχειρήσεις» στη βάση που «παραμένουν απόρρητες και δεν μπορούν να συζητηθούν».
Η λίμνη Groom είναι η ιστορική ονομασία της ξηρής κοίτης της λίμνης όπου κατασκευάστηκε η Area 51.
Ο αμερικανικός στρατός είναι, ως γνωστόν, ευαίσθητος στο να ρίχνει κάποιος έστω και μια ματιά στην Περιοχή 51 και ορκίστηκε να «προστατεύσει την Αμερική και τα περιουσιακά της στοιχεία» από τους ίδιους τους πολίτες, αφού χιλιάδες απειλούσαν να «εισβάλουν» στη στρατιωτική βάση το 2019, σε μια πρωτοβουλία που ευτυχώς δεν υλοποιήθηκε ποτέ.
Η μυστήρια Janet Airlines βρέθηκε στα πρωτοσέλιδα το 2017 μετά τη διαβόητη μαζική δολοφονία στο Mandalay Bay του Λας Βέγκας, όπου ο ένοπλος Στίβεν Πάντοκ δολοφόνησε 59 άτομα και τραυμάτισε άλλα 527.
Αλλά ο καταιγισμός των σφαιρών φέρεται επίσης να στόχευε δεξαμενές καυσίμων κοντά στην κρατική αεροπορική εταιρεία, τροφοδοτώντας τις θεωρίες ότι ο Πάντοκ είχε υιοθετήσει εξτρεμιστικές απόψεις και στόχευε σε αυτήν, σύμφωνα με τη New York Post. Ο δράστης είχε επίσης εργαστεί στο παρελθόν για τη Lockheed Martin, έναν από τους κατασκευαστές που έχει συμβληθεί με την αμερικανική κυβέρνηση, γεγονός που οδήγησε σε αναφορές για πιθανή σύνδεση.