Η Warner Bros Discovery ξεπέρασε τις εκτιμήσεις για τα κέρδη του γ’ τριμήνου παίρνοντας σημαντική ώθηση από την εισπρακτική επιτυχία της «Barbie».
Η ταινία φαινόμενο με την Μαργκοτ Ρόμπι βοήθησε την εταιρεία να «φτιάξει» τα αποτελέσματά της σε μια περίοδο αρκετά υποτονική για τη διαφημιστική αγορά και εν μέσω απεργιών των σεναριογράφων του Χόλιγουντ.
Διαβάστε περισσότερα στο αναλυτικό ρεπορτάζ του economistas.gr
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο