Ο Μάικλ Μπλούμπεργκ σχεδιάζει να επενδύσει περίπου 15 εκατ. δολάρια για να βοηθήσει τον Δημοκρατικό υποψήφιο για την προεδρία, Τζο Μπάιντεν, να επικρατήσει του προέδρου Ντόναλντ Τραμπ στο Τέξας και στο Οχάιο, κατά την τελευταία αυτή εβδομάδα της προεκλογικής εκστρατείας, έγραψε η εφημερίδα «New York Times», επικαλούμενη έναν ανώτερο σύμβουλο του επιχειρηματία.
Ο δισεκατομμυριούχος Μπλούμπεργκ, ο πρώην δήμαρχος της Νέας Υόρκης, ο οποίος ηττήθηκε από τον Μπάιντεν στην κούρσα για την εξασφάλιση του χρίσματος των Δημοκρατικών, δεσμεύθηκε να επενδύσει 100.000.000 δολάρια από την προσωπική του περιουσία για να υποστηρίξει την εκστρατεία του Μπάιντεν ενόψει των προεδρικών εκλογών στις 3 Νοεμβρίου.
Χείρα βοηθείας από τον Μπλούμπεργκ στον Μπάιντεν
Ο Μπλούμπεργκ έχει στόχο τη Φλόριντα ως μια Πολιτεία όπου μπορεί να προωθήσει την εκλογή του Μπάιντεν και χθες συμφώνησε να προσθέσει το Τέξας και το Οχάιο στις Πολιτείες στις οποίες θα προβάλλονται διαφημιστικά προεκλογικά σποτ αργά το βράδυ από την τηλεόραση, καθώς η ομάδα του τού παρουσίασε δημοσκοπικά στοιχεία που δείχνουν ότι αυτός ο τρόπος προώθησης του υποψηφίου είναι ανταγωνιστικός, έγραψε η εφημερίδα.
Επίσης, σύμφωνα με το δημοσίευμα, ο Μπλούμπεργκ θα αυξήσει τη διαφήμιση υπέρ του Μπάιντεν στη Φλόριντα.
«Θεωρούμε ότι θα κερδίσουμε τη Φλόριντα την τελευταία στιγμή και αναζητούμε επιπλέον ευκαιρίες για να επεκτείνουμε τον χάρτη», δήλωσε στην εφημερίδα ο σύμβουλος του Μπλούμπεργκ, Χάουαρντ Γούλφσον.
«Το Τέξας και το Οχάιο παρουσιάζουν τις καλύτερες ευκαιρίες για να πράξουμε αυτό, κατά την άποψή μας», τόνισε ο ίδιος.
Ο Γούλφσον και η ομάδα του Μπλούμπεργκ δεν απάντησαν άμεσα σε αίτημα του Reuters να επιβεβαιώσουν το δημοσίευμα. Ο Τραμπ κέρδισε το Τέξας και το Οχάιο στις εκλογές του 2016 και η επικράτηση και στις δύο αυτές Πολιτείες είναι κρίσιμη για τις προοπτικές επανεκλογής του.
Ως δεύτερη και έβδομη πολυπληθέστερες Πολιτείες αμφότερες, είναι τρόπαια στη μάχη που κρίνει την προεδρική κούρσα. Στις αρχές της προεκλογικής εκστρατείας ο Τραμπ είχε προβάδισμα και στις δύο. Καμία Πολιτεία δεν έχει βομβαρδιστεί με το είδος εκείνο της τηλεοπτικής διαφήμισης που κυριαρχεί σε άλλες αμφίρροπες Πολιτείες, πιθανόν καθιστώντας αποτελεσματική μια ετεροχρονισμένη τέτοια εκστρατεία, προσθέτει το δημοσίευμα.