Χάος επικράτησε σε πτήση της Ryanair από το Μάντσεστερ στη Ρόδο, την περασμένη εβδομάδα, στις 3 Απριλίου.
Σύμφωνα με δημοσιεύματα, το προσωπικό αναγκάστηκε να δέσει έναν «απείθαρχο» επιβάτη στη θέση του, χρησιμοποιώντας εφεδρικές ζώνες, επειδή αρνήθηκε να καθίσει κατά την προσγείωση.
Ο επιβάτης φέρεται να φώναζε στο πλήρωμα της καμπίνας, που -σύμφωνα με μάρτυρες- του είχε κατασχέσει δύο μπουκάλια αλκοόλ και αρνούνταν να του σερβίρει ποτό. Μάλιστα, όταν δεν συμμορφώθηκε με τις εντολές να καθίσει κατά την προσγείωση, ο πιλότος αναγκάστηκε να ματαιώσει την κάθοδο και να κάνει κύκλους πριν προσγειωθεί.
Το επεισόδιο καταγράφηκε και σε βίντεο, όπου ακούγεται ένα μέλος του προσωπικού να φωνάζει στον επιβάτη «κάτσε κάτω, τώρα!». Σε άλλο βίντεο διακρίνονται δύο αστυνομικοί να συνοδεύουν τον άνδρα εκτός του αεροπλάνου.
Επιβάτιδα που βιντεοσκόπησε το επεισόδιο εξήγησε ότι ο άνδρας ήταν τόσο ενοχλητικός, που το πλήρωμα αναγκάστηκε να ζητήσει από άλλους επιβάτες να αλλάξουν θέση, κυρίως για να μετακινηθεί ένα κοριτσάκι που ήταν κοντά του. Σύμφωνα με την ίδια, το πλήρωμα καμπίνας πήρε δύο εφεδρικές ζώνες ασφαλείας και προσπάθησε να δέσει τον άνδρα στο κάθισμά του, ωστόσο εκείνος κατάφερε να σηκωθεί.
Η επιβάτιδα τόνισε ότι οι υπάλληλοι της αεροπορικής εταιρείας είχαν προειδοποιήσει πως οποιοσδήποτε καταναλώσει αλκοόλ που αγόρασε στο Duty Free πριν από την πτήση, θα συλληφθεί από την Αστυνομία κατά την προσγείωση, εκτός κι αν το αποθηκεύσει, οπότε δεν θα ληφθούν περαιτέρω μέτρα. Χαρακτήρισε, επίσης, «πολύ τρομακτικό» το ότι έπρεπε να κάνουν κύκλους πάνω από το νησί μέχρι να λυθεί το ζήτημα.
Τι δήλωσε η Ryanair για το περιστατικό στην πτήση προς Ρόδο
Από την πλευρά του, εκπρόσωπος της Ryanair ανέφερε για το περιστατικό:
«Το πλήρωμα αυτής της πτήσης από το Μάντσεστερ στη Ρόδο, στις 3 Απριλίου, κάλεσε εκ των προτέρων αστυνομική βοήθεια, αφού ένας επιβάτης προκάλεσε αναστάτωση στο αεροσκάφος. Κατά την άφιξη του αεροσκάφους στο αεροδρόμιο της Ρόδου, την πτήση υποδέχθηκε η τοπική αστυνομία, και ο συγκεκριμένος επιβάτης απομακρύνθηκε.
»Η Ryanair έχει αυστηρή πολιτική μηδενικής ανοχής για ανάρμοστη συμπεριφορά επιβατών και θα συνεχίσει να λαμβάνει αποφασιστικά μέτρα για την καταπολέμηση της απείθαρχης συμπεριφοράς επιβατών, διασφαλίζοντας ότι όλοι οι επιβάτες και το πλήρωμα ταξιδεύουν σε ένα ασφαλές περιβάλλον με σεβασμό, χωρίς περιττή αναστάτωση. Πρόκειται για ζήτημα που αφορά την τοπική αστυνομία».