Handelsblatt: Όχι στην ιδιωτικοποίηση του λιμανιού της Αλεξανδρούπολης - iefimerida.gr

Handelsblatt: Όχι στην ιδιωτικοποίηση του λιμανιού της Αλεξανδρούπολης

Το λιμάνι της Αλεξανδρούπολης από ψηλά
Λιμάνι Αλεξανδρούπολης / Φωτογραφία: Shutterstock
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Η γερμανική οικονομική εφημερίδα Handelsblatt, σε άρθρο της με τίτλο «Η Ελλάδα σταματά την ιδιωτικοποίηση σημαντικού λιμανιού», γράφει μεταξύ άλλων ότι «το λιμάνι είναι πολύ σημαντικό για να ανατεθεί σε ιδιώτη επενδυτή».

«Στα τελευταία μέτρα, η ελληνική κυβέρνηση σταμάτησε την ιδιωτικοποίηση του λιμανιού της Αλεξανδρούπολης στη Βόρεια Ελλάδα, η οποία είχε ήδη ξεκινήσει το 2017. Η κυβέρνηση ανακοίνωσε τώρα ότι το λιμάνι είναι πολύ σημαντικό για να ανατεθεί σε ιδιώτη επενδυτή», γράφει η εφημερίδα, σύμφωνα με την DW.

«Η Αλεξανδρούπολη κύριος κόμβος στρατιωτικών μεταφορών ΗΠΑ-ΝΑΤΟ»

Η Handelsblatt εξηγεί: «Η Αλεξανδρούπολη είναι ο κύριος κόμβος στρατιωτικών μεταφορών των ΗΠΑ και του ΝΑΤΟ στην περιοχή της Μαύρης Θάλασσας από την αρχή της ρωσικής εισβολής στην Ουκρανία. Από τότε που η Τουρκία απέκλεισε τον Βόσπορο για ξένα πολεμικά πλοία, δεν υπάρχει πλέον θαλάσσιος δρόμος για αυτές τις μεταφορές».

Η εφημερίδα προσθέτει ότι «από την Αλεξανδρούπολη οδικές και σιδηροδρομικές αρτηρίες οδηγούν στα κράτη του ΝΑΤΟ Βουλγαρία και Ρουμανία. Από την αρχή του πολέμου, οι ΗΠΑ έχουν φέρει εκατοντάδες κύρια άρματα μάχης, πυροβόλα όπλα και ελικόπτερα στο ανατολικό τμήμα του ΝΑΤΟ μέσω της Αλεξανδρούπολης. Επίσης πολλές παραδόσεις όπλων από τη Δύση προς την Ουκρανία περνούν από το λιμάνι. Πολεμικά πλοία όπως το αμφίβιο USS Arlington και oχηματαγωγά όπως το Liberty Passion είναι πλέον τακτικοί επισκέπτες στο άλλοτε ήσυχο λιμάνι της Αλεξανδρούπολης».

Η σημασία της Αλεξανδρούπολης σε επίπεδο ενεργειακής πολιτικής

Η γερμανική Handelsblatt σημειώνει ότι θα έχει «μεγάλη σημασία η Αλεξανδρούπολη και σε επίπεδο ενεργειακής πολιτικής». Τονίζει πως «η ελληνοβουλγαρική κοινοπραξία Gastrade S.A. θέλει να θέσει σε λειτουργία στα τέλη του επόμενου έτους έναν πλωτό τερματικό σταθμό υγροποιημένου φυσικού αερίου, 18 χιλιόμετρα νοτιοδυτικά του λιμανιού. Η ΕΕ χρηματοδοτεί το έργο, το οποίο υπολογίζεται σε 394 εκατομμύρια ευρώ, με 166,7 εκατομμύρια».

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ