H Ryanair κατέληξε σε συμβιβασμό με την Αντιμονοπωλιακή Αρχή στην Ιταλία για το θέμα των τελών που χρεώνει πελάτες στο check in των αεροδρομίων.
Η αεροπορική εταιρεία, καλείται να επιστρέψει στους Ιταλούς ταξιδιώτες τα επιπλέον έξοδα που τους χρέωσε κατά την επιβίβασή τους.
Η είδηση ανακοινώθηκε από την Αρχή Ανταγωνισμού και Αγοράς, η οποία έκλεισε έτσι την υπόθεση κατά της ιρλανδικής εταιρείας, η οποία κατηγορείται για αθέμιτες εμπορικές πρακτικές.
Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις, η Ryanair θα επιστρέψει στους επιβάτες της, ένα ποσό που φτάνει περίπου του 1,5 εκατ. ευρώ.
«Σύμφωνα με τα όσα αμφισβητήθηκαν στο πλαίσιο της κίνησης της διαδικασίας, οι ενδείξεις που παρείχε η αεροπορική εταιρεία σχετικά με τους όρους που ισχύουν για το ηλεκτρονικό check-in θα μπορούσαν να είναι παραπλανητικές, διότι δεν ενημέρωναν επαρκώς τους καταναλωτές για την περίοδο διαθεσιμότητας της υπηρεσίας και για την ενδεχόμενη αύξηση του κόστους σε περίπτωση μη πραγματοποίησης του ηλεκτρονικού check-in εντός της προθεσμίας που είχε θέσει η Ryanair» αναφέρει η ανακοίνωση.
Ryanair: Αποζημίωση 55 ευρώ σε κάθε επιβάτη
Η Ryanair δεσμεύτηκε να αποζημιώσει πλήρως όλους τους καταναλωτές για το διάστημα 2021-2023. Επιπλέον, όλοι οι καταναλωτές που, κατά την ίδια περίοδο, έκαναν κράτηση πτήσης (η οποία ξεπερνούσε συνολικά τις 100 χιλιάδες ευρώ) και έκαναν check in στο αεροδρόμιο, καταβάλλοντας τη σχετική επιβάρυνση, θα λάβουν αποζημίωση 15 ευρώ ή, εναλλακτικά, ένα κουπόνι αξίας 20 ευρώ που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την αγορά υπηρεσιών της Ryanair.
Τέλος, η εταιρεία δεσμεύτηκε να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο επιλέγονται οι επιλογές προτεραιότητας και χειραποσκευών, ώστε οι χρήστες να μπορούν να αγοράζουν τις υπηρεσίες αυτές μόνο για ένα δρομολόγιο και όχι απαραίτητα και για τα δύο, στην περίπτωση ταξιδιών με επιστροφή. Επίσης, σε αυτή την περίπτωση, θα επιστραφούν τα χρήματα σε όσους είχαν υποβάλει καταγγελία.