Γερμανία: Εκθεση επιστημόνων αμφισβητεί τη συμβολή των lockdown στη μείωση των κρουσμάτων - iefimerida.gr

Γερμανία: Εκθεση επιστημόνων αμφισβητεί τη συμβολή των lockdown στη μείωση των κρουσμάτων

Άνγκελα Μέρκελ
Άνγκελα Μέρκελ / Φωτογραφία: ASSOCIATED PRESS
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Ερευνητές του Πανεπιστημίου Λούντβιχ Μαξιμίλιαν του Μονάχου αμφιβάλλουν για το αν τα μέτρα τα οποία ελήφθησαν κατά περιόδους για την αντιμετώπιση της πανδημίας συνέβαλαν πραγματικά στη μείωση του αριθμού των κρουσμάτων κορωνοϊού και στη γενική βελτίωση της κατάστασης στη Γερμανία, επικαλούμενοι στατιστικές τους από τον περασμένο Νοέμβριο.

Στη «16η έκθεση Codag για την κατάσταση της επιδημίας», οι ερευνητές του Πανεπιστημίου του Μονάχου όχι μόνο εξέτασαν την επίδραση των μέτρων του ισχύοντος «ομοσπονδιακού φρένου έκτακτης ανάγκης», το οποίο τέθηκε σε εφαρμογή από τις 23 Απριλίου, αλλά και των μέτρων τα οποία ελήφθησαν κατά το λεγόμενο lockdown light από τις 2 Νοεμβρίου 2020.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Επιπλέον, προσμέτρησαν και τα μέτρα που ελήφθησαν κατά την περίοδο αυστηροποίησης αυτού του lockdown από τις 16 Δεκεμβρίου 2020.

Τέλος, εξετάστηκε η εξέλιξη της λεγόμενης τιμής R, του δείκτη μεταδοτικότητας του κορωνοϊού, κατά τη διάρκεια της πανδημίας, αλλά οι ερευνητές δεν μπόρεσαν να διαπιστώσουν άμεση σχέση μεταξύ των μέτρων που έλαβε η ομοσπονδιακή κυβέρνηση και της μείωσης των ποσοστών μόλυνσης.

Δεν βοήθησαν τα μέτρα στη μείωση των κρουσμάτων στη Γερμανία

Η μείωση του αριθμού των κρουσμάτων είχε κατά κανόνα ήδη αρχίσει πριν ληφθούν τα περιοριστικά μέτρα. Ακόμα κι αν αυτά συνέβαλαν θετικά, δεν αποτελούν τον πραγματικό λόγο βελτίωσης της κατάστασης, κατά τους ερευνητές του Πανεπιστημίου του Μονάχου.

Στη μελέτη τους εξέτασαν επίσης τον ρόλο των σχολείων στη διαδικασία μόλυνσης. Με δείκτη θετικότητας 165, η διδασκαλία με φυσική παρουσία στα γερμανικά σχολεία έπρεπε να ανασταλεί και με δείκτη θετικότητας 100 χρησιμοποιήθηκαν εναλλακτικά εκπαιδευτικά μοντέλα διδασκαλίας.

Ακόμη και όταν επιστρέφουν οι μαθητές στην τάξη, σύμφωνα με την εν λόγω έρευνα, παίζουν μόνο δευτερεύοντα ρόλο στη διαδικασία μόλυνσης. Αντίθετα, τα τακτικά διαγνωστικά τεστ στα σχολεία συνέβαλαν θετικά, διότι με αυτόν τον τρόπο κατέστη δυνατόν να μειωθεί ο μη καταγραφόμενος αριθμός λοιμώξεων.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Πηγή: RTL

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο iefimerida.gr

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ