Μπορεί η CDU να παίρνει το τελευταίο διάστημα κεφάλι στις δημοσκοπήσεις στη Γερμανία, συμπαρασύροντας προς τα πάνω και τα ποσοστά δημοτικότητας του προέδρου της, αλλά οι εμφανίσεις του Άρμιν Λάσετ στο «γυαλί» και οι επιδόσεις του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης παραμένουν η Αχίλλειος πτέρνα του.
Εξ ου και η απόφαση του υποψήφιου καγκελαρίου της Χριστιανικής Ένωσης να προσλάβει την πρώην αρχισυντάκτρια της «Bild» -ενός από τα ταμπλόιντ με τις μεγαλύτερες πωλήσεις στην Ευρώπη- ως επικοινωνιακή του σύμβουλο, με την ελπίδα ότι θα βελτιώσει το ίματζ του ενόψει των ομοσπονδιακών εκλογών του Σεπτεμβρίου.
H Tάνιτ Κοχ σε παλαιότερη συνάντησή της με τον πρόεδρο των ΗΠΑ, Τζο Μπάιντεν
Η κάλυψη της καμπάνιας του Λάσετ από τα ΜΜΕ δεν ήταν, συχνά, και τόσο κολακευτική και ο «άνευρος» και «βαρετός», όπως τον έχουν χαρακτηρίσει γερμανικές εφημερίδες, επικεφαλής της CDU δεν τα έχει καταφέρει να πείσει στην τηλεόραση ότι διαθέτει «στόφα» καγκελάριου.
Τη λύση καλείται τώρα να δώσει η Τάνιτ Κοχ, που θα κατευθύνει από τα κεντρικά του κόμματος στο Βερολίνο την επικοινωνιακή τακτική της προεκλογικής του εκστρατείας. «Με την Τάνιτ Κοχ κερδίζουμε μια έμπειρη δημοσιογράφο και ειδική σε θέματα επικοινωνίας», σχολίασε ο ίδιος ο πρόεδρος της CDU.
Η Κοχ θα φροντίσει επίσης για την ενίσχυση του προφίλ και της παρουσίας στα social media του Λάσετ, που ροκανίζει πάντως το τελευταίο διάστημα την απόσταση που τον χωρίζει από την υποψήφια καγκελάριο των Πρασίνων, Αναλένα Μπέρμποκ, ενώ το κόμμα του προηγείται με πέντε μονάδες (27% έναντι 22%) των Πρασίνων σε πρόσφατη δημοσκόπηση της εταιρείας Forsa για λογαριασμό των δικτύων RTL και n-tv.