Γαλλία: Ξεκινά χωρίς τη Γερμανία το πρόγραμμα νέου αεροσκάφους ναυτικής αναγνώρισης - iefimerida.gr

Γαλλία: Ξεκινά χωρίς τη Γερμανία το πρόγραμμα νέου αεροσκάφους ναυτικής αναγνώρισης

Επίδειξη γαλλικών αεροσκαφών στη πρεμιέρα της ταινίας Maverick
Επίδειξη γαλλικών αεροσκαφών στη πρεμιέρα της ταινίας Maverick / Φωτογραφία αρχείου AP
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Η γαλλική κυβέρνηση πήρε την απόφαση να ξεκινήσει το πρόγραμμα για την προμήθεια νέου τύπου αεροσκάφους ναυτικής αναγνώρισης και ανθυποβρυχιακού πολέμου μόνη, ελλείψει συνεργασίας με τη γερμανική, έγινε γνωστό χθες από το Παρίσι.

Το υπουργείο Άμυνας της Γαλλίας ανακοίνωσε πως ανέθεσε την ανάπτυξη του αεροσκάφους επόμενης γενιάς στις κατασκευάστριες Airbus και Dassault.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Βασιζόμενες σε πολιτικά αεροσκάφη που κατασκευάζουν αντιστοίχως -τα A320 neo και Falcon 10X- οι δύο εταιρείες θα σχεδιάσουν το νέο αεροσκάφος του γαλλικού ΠΝ, που θα τεθεί σε υπηρεσία τα χρόνια του 2030, με εκτιμώμενο κόστος σχεδόν 11 εκατ. ευρώ για την καθεμιά στη φάση αυτή βιομηχανικής ανάπτυξης. Θεωρητικά, το νέο αεροσκάφος θα αντικαταστήσει τον προϋπάρχοντα στόλο 22 πεπαλαιωμένων Atlantique 2 (Breguet Aviation).

Το Παρίσι παραμένει ανοικτό στη συνεργασία με άλλους ευρωπαίους εταίρους, τόνισε το υπουργείο.

Η συμφωνία Μακρόν - Μέρκελ το 2017

Οι Εμανουέλ Μακρόν και Άγγελα Μέρκελ ανακοίνωναν το κοινό πρόγραμμα για το λεγόμενο εναέριο σύστημα ναυτικού πολέμου του μέλλοντος το 2017. Όμως, το 2021, η Γερμανία αποφάσισε να προμηθευτεί πέντε P-8A Poseidon (Boeing) έναντι 1,43 δισεκ. ευρώ, για να αντικαταστήσει παλαιότερα. Το γερμανικό υπουργείο Άμυνας έκανε λόγο τότε για «προσωρινή» λύση. Αλλά έναν χρόνο αργότερα, ανακοίνωνε πως πρόκειται να προμηθευτεί και άλλα, ως και επτά ακόμη.

Το γαλλικό αεροσκάφος επόμενης γενιάς αναμένεται να αξιοποιεί σειρά τεχνολογιών αιχμής, ιδίως αισθητήρες, προηγμένα μέσα επικοινωνίας, ραντάρ, τεχνολογίες βασισμένες στην τεχνητή νοημοσύνη και νέα όπλα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τα 22 πεπαλαιωμένα Ατλαντίκ 2 που σχεδίασε η Μπρεγκέ τα χρόνια του 1960 και αξιοποιεί ως σήμερα η Γαλλία τέθηκαν σε υπηρεσία το 1965. Δεκαοκτώ από αυτά θα υποβληθούν σε εκσυγχρονισμό για να παραμείνουν επιχειρησιακά ως τουλάχιστον το 2030.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ Γαλλία Γερμανία αεροσκάφος ναυτικό
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ