Ενας Ελληνας οδηγός στο φημισμένο ράλι του Μόντε Κάρλο -Με «ειδικές» διαδρομές σε χιόνια και βουνά - iefimerida.gr

Ενας Ελληνας οδηγός στο φημισμένο ράλι του Μόντε Κάρλο -Με «ειδικές» διαδρομές σε χιόνια και βουνά

μπλε παλιο αυτοκινητο
Ράλι Μόντε Κάρλο, φωτογραφία shutterstock
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Είναι ένας από τους πλέον φημισμένους αλλά και απαιτητικούς αγώνες ράλι στον πλανήτη και λίγοι οδηγοί μπορούν να λάβουν τον χαρακτηρισμό «μετρ» του δυναμικού Rallye Monte Carlo.

Φέτος, για μια ακόμη φορά στα τελευταία χρόνια, ένας Έλληνας αθλητής δίνει το «παρών» στον συναρπαστικό αυτό αγώνα του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

«Κάθε χρόνο τέτοια εποχή ξεκινά το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι και ο πρώτος αγώνας είναι αυτός του Μόντε Κάρλο. Συμμετέχουμε για άλλη μια φορά στην κατηγορία Ράλι 4 και πηγαίνουμε κάθε χρόνο και καλύτερα», εξήγησε, μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό του Αθηναϊκού/Μακεδονικού Πρακτορείου Ειδήσεων «Πρακτορείο 104,9 FM» ο Θεσσαλονικιός αθλητής του Α.Ο.Θ. Νίκος Παυλίδης, που μαζί με Allan Harryman στη θέση του συνοδηγού βρίσκονται ήδη από την περασμένη εβδομάδα στην περιοχή για να ολοκληρώσουν την προετοιμασία τους ενόψει του αγώνα.

Η 5η συμμετοχή του Ελληνα στο φημισμένο ράλι

Σ' ένα αξιοσημείωτο σερί, ο Έλληνας αθλητής του μηχανοκίνητου αθλητισμού ξεκινά την 5η του συμμετοχή σε αγώνα Παγκόσμιου Πρωταθλήματος στο Μόντε Κάρλο, με μια προϊστορία τερματισμού σε κάθε αγώνα και στόχο μια βελτιωμένη θέση. Στην πρώτη συμμετοχή είχαν τερματίσει στη 17η θέση, στη δεύτερη στην 9η, την τρίτη στην 7η στην κατηγορία τους και την τέταρτη στην 5η. «Φέτος, εκτιμούμε πως μπορούμε να είμαστε στο ίδιο επίπεδο, ίσως και λίγο ακόμη καλύτεροι», ανέφερε στο «Πρακτορείο FM» ο Θεσσαλονικιός αθλητής.

Στο τιμόνι ενός Peugeot 208 Rally4 για φέτος, ο Νίκος Παυλίδης θα έχει να αντιμετωπίσει ειδικές διαδρομές αρκετά αλλαγμένες στον φετινό αγώνα σε σχέση με πέρυσι. «Είναι ένας αγώνας που γίνεται σε ειδικές διαδρομές των γαλλικών Άλπεων. Ξεκινάει από το Μόντε Κάρλο και τελειώνει στο Μόντε Κάρλο μετά τέσσερις ημέρες ενώ αποτελείται από διαδρομές σε βουνά, οι οποίες συνήθως έχουν όλα τα είδη του οδοστρώματος. Μπορεί να συναντήσουμε στεγνή άσφαλτο, παγωμένη άσφαλτο, βρεγμένη ή και χιονισμένη άσφαλτο. Φέτος μάλιστα αναμένουμε να έχουμε πολύ χιόνι σύμφωνα με τις μετεωρολογικές προβλέψεις», περιγράφει.

ομαδα
Η ελληνικη αποστολή στο ράλι του Μόντε Κάρλο
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ελληνικό είναι όμως στο φετινό Rallye Monte Carlo και το πλήρωμα των επονομαζόμενων «πλοηγών». Οι Δημήτρης Αμαξόπουλος και Δημήτρης Κουμπωτής έχουν ρόλο σημαντικό «αφού εκείνοι θα "αναγνωρίσουν" πριν από τις ειδικές διαδρομές για να μεταφέρουν σε εμάς την εικόνα του οδοστρώματος ώστε να πετύχουμε τον καλύτερο δυνατό χρόνο στις χρονομετρημένες δοκιμασίες», εξηγεί ο κ. Παυλίδης. Το 89ο Rallye Monte Carlo έχει φέτος σχεδιαστεί με 15 ειδικές διαδρομές, συνολικού μήκους 280 χιλιομέτρων και ολοκληρώνεται στις 24 Ιανουαρίου.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ράλι Μόντε Κάρλο οδηγός
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ