Διόδια 9 δολαρίων πληρώνουν οι οδηγοί στο κέντρο του Μανχάταν -Για την αντιμετώπιση του κυκλοφοριακού - iefimerida.gr

Διόδια 9 δολαρίων πληρώνουν οι οδηγοί στο κέντρο του Μανχάταν -Για την αντιμετώπιση του κυκλοφοριακού

Διόδια στο Μανχάταν
Διόδια στο Μανχάταν / apimages
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Οι οδηγοί στην Πόλη της Νέας Υόρκης κλήθηκαν χθες, Δευτέρα, να πληρώσουν για πρώτη φορά 9 δολάρια (8,6 ευρώ) για να εισέλθουν στο Μανχάταν.

Με βάση το πρώτο τέλος κυκλοφοριακής συμφόρησης που επιβάλλεται στις ΗΠΑ, ένα μέτρο το οποίο επιδιώκει να συγκεντρώσει δισεκατομμύρια δολάρια για τα μέσα μαζικής μεταφοράς και να μειώσει το μποτιλιάρισμα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τέλος για να μειωθεί το μποτιλιάρισμα στο Μανχαταν

Το τέλος ξεκίνησε να επιβάλλεται την Κυριακή έπειτα από την αποτυχία την Παρασκευή του Νιού Τζέρσι να πείσει έναν δικαστή να παγώσει το μέτρο εν αναμονή της εκδίκασης έφεσης.

Η πόλη έσπευσε να επιβάλει το τέλος πριν από την ορκωμοσία του εκλεγμένου προέδρου Ντόναλντ Τραμπ στις 20 Ιανουαρίου, ο οποίος διαθέτει κατοικία στο Μανχάταν, αντιτίθεται στο μέτρο και έχει πει ότι θα επιδιώξει να το μπλοκάρει.

Η Νέα Υόρκη επιβάλλει το τέλος των 9 δολαρίων στα επιβατικά οχήματα στη διάρκεια της ημέρας στο Μανχάταν, νότια της 60ης Οδού. Τα φορτηγά και τα λεωφορεία θα πληρώνουν έως και 21,60 δολάρια (20,95 ευρώ). Το τέλος μειώνεται κατά 75% τη νύχτα.

Το τέλος θα επιβάλλεται μέσω του ηλεκτρονικού συστήματος αυτόματης αναγνώρισης πινακίδων κυκλοφορίας, ενώ τα ΙΧ θα καλούνται να το καταβάλουν άπαξ ημερησίως ανεξαρτήτως πόσες διαδρομές θα κάνουν.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τα ταξί θα πληρώνουν 75 σεντς ανά διαδρομή και τα οχήματα που ναυλώνονται μέσω εφαρμογών όπως οι Uber και Lyft 1,5 δολάριο ανά διαδρομή.

Παρότι η Νέα Υόρκη είναι η πρώτη αμερικανική πόλη που επιβάλλει ένα τέτοιο τέλος, το Λονδίνο εφάρμοσε κάτι αντίστοιχο το 2003 και σήμερα το τέλος αυτό ανέρχεται σε 15 στερλίνες (περίπου 18 ευρώ).

Η Μητροπολιτική Αρχή Μεταφορών της Νέας Υόρκης ανέφερε ότι το πρόγραμμα θα έχει ως αποτέλεσμα την κυκλοφορία 80.000 λιγότερων οχημάτων την ημέρα, δηλαδή μείωση κατά περίπου 11%.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Περισσότερα από 700.000 οχήματα εισέρχονται καθημερινά στην επιχειρηματική περιοχή στο κέντρο του Μανχάταν προκαλώντας την επιβράδυνση της κίνησης κατά μέσον όρο 11 χλμ/ώρα, μια επιβράδυνση μεγαλύτερη κατά 23% σε σχέση με το 2010.

Η πόλη εκτιμά ότι το τέλος αυτό θα εισφέρει 500 εκατομμύρια δολάρια κατά τον πρώτο χρόνο εφαρμογής του. Η κυβερνήτης της Νέας Υόρκης Κάθι Χότσαλ είπε ότι τα χρήματα αυτά θα ενισχύσουν 15 δισ. δολάρια σε χρηματοδότηση χρέους για επενδύσεις στον υπόγειο σιδηρόδρομο και τα λεωφορεία και θα συνεισφέρουν σε βελτιώσεις στις μαζικές μεταφορές.

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ