Απίστευτη έρευνα στη Βρετανία: Οκτώ στους δέκα ντελιβεράδες... τσιμπάνε λίγο από το φαγητό του πελάτη τους - iefimerida.gr

Απίστευτη έρευνα στη Βρετανία: Οκτώ στους δέκα ντελιβεράδες... τσιμπάνε λίγο από το φαγητό του πελάτη τους

διανομέας φαγητού
Διανομέας / Φωτογραφία: Shutterstock
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Μια έρευνα στη Βρετανία αποκαλύπτει στοιχεία για παράξενες συμπεριφορές διανομέων, που... «τσιμπάνε» λίγο από το φαγητό που μεταφέρουν.

Η έρευνα πραγματοποιήθηκε σε δείγμα 564 διανομέων, το 69% εκ των οποίων αφορούσε διανομείς φαγητού και το υπόλοιπο ποσοστό άλλου τύπου μεταφορείς.

Οκτώ στους δέκα διανομείς τρώνε λίγο από το φαγητό του πελάτη

Σύμφωνα με ό,τι προκύπτει από την έρευνα αυτή, που διεξήχθη από την εταιρεία Circuit Route Planner, 8 στους 10 διανομείς παραδέχθηκαν ότι τρώνε λίγο από το φαγητό που έχει παραγγείλει ο πελάτης!

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Μάλιστα, δεν είναι μόνον αυτό, αφού το 78% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι επικρίνει τους πελάτες για τις επιλογές τους. Εξηγώντας περαιτέρω, οι διανομείς ανέφεραν μερικές παράξενες περιπτώσεις παραγγελίας: 20 μερίδες τηγανιτές πατάτες και ένα χριστουγεννιάτικο δέντρο τριών μέτρων… τον Μάρτιο.

Οι συμπεριφορές που οι διανομείς βρίσκουν ενοχλητικές

Όσον αφορά τις συνήθειες των πελατών, οι διανομείς που συμμετείχαν στην έρευνα ανέφεραν τους βασικούς λόγους που μπορεί να ενοχληθούν όταν παραδίδουν μια παραγγελία.

Οι περισσότεροι, το 73%, ενοχλούνται κυρίως από ιδιαίτερα χαμηλά πουρμπουάρ, ενώ πιο πολλοί από τους μισούς δήλωσαν ως πηγή ενόχλησης το έντονο γάβγισμα σκύλου που βρίσκεται στο σπίτι.

Στη συνέχεια, τη λίστα των ενοχλήσεων που αντιμετωπίζουν οι διανομείς συμπληρώνουν οι αγενείς γείτονες, η υπερβολικά φιλική συμπεριφορά του παραλήπτη μιας παραγγελίας, αλλά και η μη φιλική στάση του.

Σημαντικά ποσοστά των διανομέων αναφέρουν ότι ενεπλάκησαν σε τροχαίο ατύχημα ή ότι τους λήστεψαν ενώ εργάζονταν.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η πιο συνηθισμένη καταγγελία, ωστόσο, ήταν η κατηγορία για κλοπή, με πάνω από τα δύο τρίτα των ερωτηθέντων οδηγών (69%) να λένε ότι οι πελάτες τούς είχαν κατηγορήσει για χαμένα πακέτα.

Τι ενοχλεί τους πελάτες των διανομέων

Τι ενοχλεί τους πελάτες; Η ανάρμοστη συμπεριφορά ήταν, αναμενόμενα, ένα από τα πιο ενοχλητικά χαρακτηριστικά της επικοινωνίας διανομέα-πελάτη, σύμφωνα με την έρευνα, όπως και η εσκεμμένη πρόκληση ζημιάς στο πακέτο, ή η κλοπή του. Το 10% των ερωτηθέντων παραδέχθηκε ότι έχει ουρήσει σε μπουκάλι εν ώρα εργασίας, ενώ το 9% ότι έχει ουρήσει μέσα ή κοντά στο σπίτι του παραλήπτη.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ