Ο αγώνας για αναπνοή μιας νεαρής γυναίκας με κορωνοϊό: Η διαφήμιση της Αυστραλίας που προκαλεί αντιδράσεις [βίντεο] - iefimerida.gr

Ο αγώνας για αναπνοή μιας νεαρής γυναίκας με κορωνοϊό: Η διαφήμιση της Αυστραλίας που προκαλεί αντιδράσεις [βίντεο]

Στιγμιότυπο από την αυστραλιανή διαφήμιση που έχει προκαλέσει αντιδράσεις
Στιγμιότυπο από την αυστραλιανή διαφήμιση που έχει προκαλέσει αντιδράσεις
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Μια διαφήμιση για τον εμβολιασμό κατά του κορωνοϊού, έχει προκαλέσει αντιδράσεις στην Αυστραλία, με πολλούς να επικρίνουν την γραφική απεικόνιση μιας νεαρής γυναίκας που υποφέρει από τον ιό.

Η κυβερνητική διαφήμιση δείχνει μια νεαρή γυναίκα σε ένα νοσοκομείο κρεβάτι την ώρα που παλεύει να αναπνεύσει ενώ είναι συνδεδεμένη με αναπνευστήρα. Το κείμενο αναφέρει: «Ο κορωνοϊός μπορεί να επηρεάσει οποιονδήποτε… Κλείστε ραντεβού για τον εμβολιασμό σας».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ωστόσο, οι επικριτές λένε πως η διαφήμιση στοχεύει τους νέους, την ώρα που η πρόσβαση στα εμβόλια για τα άτομα κάτω των 40 ετών, θα είναι διαθέσιμη προς το τέλος του έτους.

Οι επίσημες κρατικές οδηγίες συνιστούν στους νέους να περιμένουν προκειμένου να κάνουν εμβόλιο της Pfizer, αντί για το διαθέσιμο της AstraZeneca, την ώρα όμως που η Αυστραλία έχει έλλειψη προμηθειών σε εμβόλια της Pfizer.

Η συγκεκριμένη πάντως, διαφήμιση προβάλλεται μόνο στο Σίδνεϊ, όπου βρίσκεται στο επίκεντρο μιας νέας έξαρσης της επιδημίας λόγω της παραλλαγής Δέλτα και βρίσκεται ξανά στην τρίτη εβδομάδα lockdown. Οι Αρχές ανέφεραν 112 νέα κρούσματα σήμερα, φτάνοντας στο σύνολο πάνω από 700 από τότε που εμφανίστηκε το συγκεκριμένο στέλεχος για πρώτη φορά στα μέσα Ιουνίου.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Γιατί αντιδρούν οι Αυστραλοί στη συγκεκριμένη διαφήμιση;

Η κυκλοφορία της αγγελίας αποτελεί μέρος μιας μεγαλύτερης εκστρατείας εμβολιασμού «Arm Yourself», που ξεκίνησε την Κυριακή. «Είναι εντελώς προσβλητικό να κυκλοφορείς μια διαφήμιση όπως αυτή, όταν οι Αυστραλοί αυτής της ηλικιακής ομάδας περιμένουν ακόμη για να κάνουν το εμβόλιό τους» τουίταρε ο δημοσιογράφος Χιου Ρίμιντον.

«Γιατί στοχεύουμε τους νέους; Δε θα έπρεπε να στοχεύουμε στο αυξανόμενο ποσοστό διστακτικότητας για εμβολιασμό σε άτομα άνω των 55 ετών;» έγραψε ένας άλλος χρήστης. Άλλοι, συμπεριλαμβανομένων επαγγελματιών στον κλάδο της υγείας, ζήτησαν να αφαιρεθεί η διαφήμιση, χαρακτηρίζοντάς την «αναίσθητη».

Ωστόσο, η κυβέρνηση την υπερασπίστηκε. Ο Διευθύνων Σύμβουλος Υγείας της Αυστραλίας, Πολ Κέλι, δήλωσε ότι πρέπει να είμαστε γραφικοί για να προωθήσουμε το μήνυμα «Μένω Σπίτι», καθώς και τα συχνά τεστ αλλά και το κλείσιμο ραντεβού για εμβολιασμό.

Υπενθυμίζεται ότι την Κυριακή, οι αρχές στη μεγαλύτερη πόλη της Αυστραλίας, κατέγραψαν τον πρώτο θάνατο σε τοπικό επίπεδο από κορωνοϊό για την τρέχουσα χρονιά. Το νέο ξέσπασμα του ιού στο Σίδνεϊ έχει προκαλέσει έντονη κριτική σχετικά με τη διάθεση των εμβολίων. Το κράτος ξεκίνησε τους εμβολιασμούς το Φεβρουάριο αλλά υπάρχει μια μεγάλη έλλειψη σε εμβόλια της Pfizer και μια σύγχυση για τα μηνύματα της δημόσιας υγείας σχετικά με τους πιθανούς κινδύνους του εμβολιασμού με AstraZeneca. Επίσης, μόλις λίγο πάνω από το 10% του πληθυσμού της Αυστραλίας έχει εμβολιαστεί πλήρως.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ