Ο Ρώσος πρόεδρος Βλαντίμιρ Πούτιν κάθισε στο τιμόνι της πολυτελούς λιμουζίνας Aurus και οδήγησε σε ένα τμήμα του κεντρικού περιφερειακού αυτοκινητόδρομου της Μόσχας.
Πλάι του, ο Βαλντίμιρ Πούτιν -που στο βίντεο που δόθηκε στη δημοσιότητα φορούσε και γυαλιά ηλίου κατά την οδήγηση- είχε την εμπειρογνώμονα της κρατικής κατασκευαστικής εταιρείας αυτοκινητοδρόμων.
Μια ιδιότυπη επιθεώρηση του νέου αυτοκινητόδρομου
Ο Ρώσος πρόεδρος, οδηγώντας την Aurus, παραδέχθηκε ότι ένιωσε τους συνδετικούς αρμούς κατά τη διέλευση μιας γέφυρας, αλλά η συνοδός του, Στανισλάβα Κουζνετσόβα, διαβεβαίωσε τον Ρώσο πρόεδρο ότι αυτό είναι ένα αναπόφευκτο τεχνολογικό κόστος και πως οι συνδετικοί αρμοί συνιστούν μια κατασκευή που είναι αδύνατον να μην τους παρατηρήσει ο οδηγός.
Η ίδια εξήγησε ότι υπάρχουν μεταλλικοί και ελαστικοί συνδετικοί αρμοί, που είναι σχεδόν ανεπαίσθητοι, αλλά τοποθετούνται σε συνδέσεις μήκους έως 50 μέτρων.
Καθ’ όλη τη διάρκεια της οδήγησης στον περιφερειακό αυτοκινητόδρομο της Μόσχας, μήκους 105,9 χιλιομέτρων, ο Ρώσος πρόεδρος έδειχνε ενδιαφέρον για τις προδιαγραφές της κατασκευής, βομβαρδίζοντας με ερωτήσεις τεχνικής φύσεως τη συνοδό του.
H Κουζνετσόβα απαντούσε στις ερωτήσεις του, δείχνοντάς του, παράλληλα, τις κάμερες και τις κεραίες αναμετάδοσης, μέσω των οποίων ελέγχεται η κυκλοφορία στον περιφερειακό αυτοκινητόδρομο που εγκαινιάσθηκε τον περασμένο Νοέμβριο.
Το νέο «παιχνίδι» του Πούτιν
Το ρωσικό προεδρικό αυτοκίνητο, μια λιμουζίνα Aurus Senat, αντικατέστησε τη Mercedez-Benz S600 που μετέφερε τον Ρώσο πρόεδρο προηγουμένως. Όπως είναι φυσικό, το αυτοκίνητο, που, σύμφωνα με τα βρετανικά μέσα ενημέρωσης, μοιάζει πολύ με Rols Royce, διαθέτει αμυντικούς μηχανισμούς και μηχανισμούς ασφαλείας, σύμφωνα με τα πρωτόκολλα των ρωσικών υπηρεσιών ασφαλείας.
Το αυτοκίνητο κατασκευάζεται στη Μόσχα και μπήκε σε γραμμή παραγωγής μόλις το 2021. Το μοντέλο που οδηγεί ο Βλ. Πούτιν παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στην έκθεση αυτοκινήτου της Μόσχας το 2018.
Πληροφορίες θέλουν τη ρωσική εταιρεία να έλαβε τις πολύτιμες συμβουλές τεχνικών και μηχανικών της Porsche και της Bosch. Φυσικά, το υπερπολυτελές αυτοκίνητο δεν είναι προσιτό σε έναν απλό πολίτη, αφού υπολογίζεται πως κοστίζει τουλάχιστον 160.000 δολάρια.