Μια μεγάλη έρευνα για το πραγματικό εύρος των εκπτώσεων κατά τη Black Friday πραγματοποίησε η βρετανική ένωση καταναλωτών Which.
Η Which ξεκίνησε να παρακολουθεί προσεκτικά δεκάδες προϊόντα που «έβγαιναν» σε προσφορές εν όψει της Black Friday, από κολοσσιαίες επιχειρήσεις, όπως η Currys PC World, η Amazon και η Boots. Τα αποτελέσματα της έρευνας για τη Black Friday προβλημάτισαν την κοινή γνώμη της Βρετανίας, που, ούτως ή άλλως, δείχνει να προτιμά τις εκπτώσεις που «τρέχουν» την επομένη της Ημέρας των Ευχαριστιών.
Τα «κόλπα» βρετανικών εταιρειών κατά τη Black Friday
Κατά την έρευνα, που βασίστηκε σε στοιχεία του 2018, προέκυψε ότι σε ένα μεγάλο ποσοστό των συγκεκριμένων προϊόντων η έκπτωση της Black Friday ήταν άκρως... πλασματική, σχεδόν μηδενική.
Διαβάστε όλη την έρευνα για τις βρετανικές… απατεωνιές της Black Friday στο economistas.