Όταν ο Κρίστοφερ Ζουκέρο άκουσε ότι ο παιδικός του φίλος έγραφε μια τηλεοπτική σειρά για το οικογενειακό σαντουϊτσάδικο με ιταλικό μοσχαρίσιο κρέας είχε τις αμφιβολίες του για το κατά πόσο θα πετύχει.
Η μεγάλη επιτυχία της σειρά «The Bear» στο αμερικανικό τηλεοπτικό δίκτυο FX τον ανάγκασε να αλλάξει γνώμη. Παράλληλα όπως δήλωσε ο ίδιος σε συνέντευξή του στο CBS, οι πωλήσεις στο κατάστημα του με την ονομασία «Mr Beef» αυξήθηκαν όσο ποτέ άλλοτε.
Διαβάστε το αναλυτικό ρεπορτάζ στο economistas.gr.
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο