Arron Crascall: Ο μπαμπάς που έγινε superstar των social media χάρη στα βίντεό του -Οι τρελές πλάκες στη γυναίκα του [βίντεο] - iefimerida.gr

Arron Crascall: Ο μπαμπάς που έγινε superstar των social media χάρη στα βίντεό του -Οι τρελές πλάκες στη γυναίκα του [βίντεο]

Ο δημιουργός περιεχομένου Arron Crascall
Arron Crascall / Φωτογραφία: Instagram @arron_crascall
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

O Arron Crascall δημιουργούσε βίντεο στον ελεύθερο χρόνο του και τα πόσταρε προκειμένου να τα μοιραστεί με την οικογένεια και τους φίλους του. Ωστόσο, δεν του έφτανε και κυνήγησε το κάτι παραπάνω... Και τα κατάφερε!

Η ζωή του τότε 28χρονου άνδρα, που εργαζόταν στη William Hill, άλλαξε, και από άσημος κατάφερε να γίνει ένα από τα διασημότερα αστέρια των social media του Ηνωμένου Βασιλείου, συγκεντρώνοντας πάνω από 14.000.000 followers. Το χιούμορ και η αστείρευτη φαντασία του τον μεταμόρφωσαν σε έναν από τους πιο viral δημιουργούς περιεχομένου. Το KentLive μίλησε με τον Arron για να μάθει πώς κατάφερε να κατακτήσει την κορυφή.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Πώς ξεκίνησαν όλα;

«Οταν ξεκίνησα έκανα κλιπ, σκετς για στιγμές της καθημερινότητας και για σχέσεις. Βομβάρδιζα τα κοινωνικά μου δίκτυα με τα πάντα. Τότε, οι φίλοι και η οικογένεια μου άρχισαν να λένε “αυτά είναι αρκετά καλά αλλά δεν διαρκούν πολύ στο Snapchat”, οπότε έφτιαξα μια σελίδα στο Facebook. «Μετά από περίπου έξι μήνες νομίζω ότι είχα περίπου 10.000 followers που ήταν πολύ καλά τότε και ακόμη και τώρα είναι υπέροχο, αλλά δεν ήταν για μένα. Στη συνέχεια, βρήκα μια εφαρμογή που ονομάζεται Vine και άρχισα να κάνω αυτά τα σκετς των έξι δευτερολέπτων, που δεν λειτούργησαν», πρόσθεσε.

Στις αρχές του 2014, ο Arron λέει ότι τα πράγματα άλλαξαν ξαφνικά γι 'αυτόν όταν ανακάλυψε το συστατικό που έλειπε από τα βίντεό του: το κοινό! «Νομίζω ότι όλα ξεκίνησαν από το βίντεο που μπήκα στα Morrinsons και έκανα ένα σκετς για μια σοκολάτα. Φώναξα “ω, όχι” και όταν γύρισα στο σπίτι, παρακολούθησα τα καρέ και είδα μια ηλικιωμένη να πηδά στο background. Δεν είχα ιδέα ότι φωνάζοντας δυνατά θα έχω αντιδράσεις».

«Τότε ήταν που σκέφτηκα, να διατηρήσω αυτή την οικογενειακή-φιλική ατμόσφαιρα, χωρίς βρισιές, κάνοντας αστεία με πρωταγωνιστή εμένα. Τότε, όλα πήραν μια ξέφρενη πορεία», πρόσθεσε.

Η στιγμή του μεγάλου «μπαμ»

Στη συνέχεια, δημιουργός βίντεο κατάλαβε ότι το Vine δεν είχε μέλλον και έτσι αποφάσισε να επιστρέψει στο Facebook. «Έβαλα όλα τα βίντεο συλλογής μου στο Facebook και άρχισαν να μοιράζονται σε ιστότοπους όπως το LadBible και το 9GAG και ξαφνικά έγινε το μπαμ. «Μέχρι το τέλος του 2015 είχα δύο εκατομμύρια followers. Δεν ήξερα τι να κάνω ή πώς να το διαχειριστώ», παραδέχεται. Εκείνη η στιγμή ήταν το σημείο-κλειδί για την καριέρα του Arron. «Αν δημοσιεύσω 10 βίντεο τώρα, οκτώ από αυτά θα γίνουν viral, είναι τρελό. Είναι απίστευτο και είναι δουλειά πλήρους απασχόλησης», λέει.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Μπορεί η επιτυχία να είναι τρελή, αλλά ο Arron δείχνει προσγειωμένος. Ζει ακόμη στο Dover μετα τρία του παιδιά και τη σύζυγό του. Μάλιστα, ο γιος του θέλει να γίνει Youtuber. Δεν είναι μυστικό ότι μπορείς να κερδίσεις πολλά χρήματα όντας αστέρι στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ωστόσο ο Arron, ο οποίος είχε κάνει μια σειρά από δουλειές προτού γίνει σταρ του Διαδικτύου, το θέτει από μια διαφορετική οπτική. «Ποτέ δεν μιλώ για χρήματα, δεν είμαι τέτοιος άνθρωπος, αλλά είναι υπέροχο που μου επιτρέπει να κάνω ό, τι θέλω. Το να κάνεις τους ανθρώπους χαρούμενους είναι τόσο έντονο. Το κάνω αυτό για την οικογένειά μου και είναι πραγματικά υπέροχο», δηλώνει.

Πώς είναι η ημέρα ενός δημιουργού βίντεο

Η δουλειά του Arron δεν έχει το τυπικό ωράριο 9-5. Οπως λέει στο KentLive το πρόγραμμά του ποικίλλει ανάλογα με την κατάσταση. «Η κανονική μου μέρα ξεκινά ξυπνώντας, έχω τις ιδέες μου, τις οποίες και υαλοποιώ. Το μεγαλύτερο μέρος του περιεχομένου μου βασίζεται στην ιστορία, οπότε φροντίζω καθημερινά τα social media μου. Ανεβάζω δύο έως τρεις φορές την εβδομάδα τώρα».

Στον κόσμο της δημιουργίας περιεχομένου, το burnout είναι κοινό φαινόμενου, καθώς οι δημιουργοί προσπαθούν να παράγουν μεγαλύτερα και καλύτερα βίντεο κάθε μέρα. Στην αρχή, ο Arron διέτρεχε τον κίνδυνο να πέσει σε αυτήν την παγίδα, αλλά τρία χρόνια μετά, πιστεύει ότι έχει βρει τον ρυθμό του. «Κάποτε ήταν καθημερινά, αλλά δεν το κάνω πια. Μου αρέσει να εκπλήσσω τους θεατές μου κάνοντας διαφορετικά συναρπαστικά πράγματα, τα οποία χρειάζονται χρόνο για να γίνουν. Αν το κάνετε κάθε μέρα, η ποιότητα “υποφέρει” σίγουρα», τονίζει.

Για να γίνει μεγάλο το παιχνίδι στα social media, το περιεχόμενό σας πρέπει να είναι εύκολο, κατανοητό και προσιτό. Εάν το καταφέρετε σωστά, τότε αυτό που δημιουργήσατε μπορεί να γίνει viral και να προσελκύσει περισσότερα άτομα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η πρώτη γεύση του Arron ήρθε το 2015 όταν άρχισε να ανεβάζει το πλέον viral «See Ya Later». Ακόμα και σήμερα, όλοι τον αναγνωρίζουν γι’ αυτό.

Μετά από τέσσερα χρόνια, η καριέρα του Arron δεν δείχνει σημάδια επιβράδυνσης και αυτό επιβεβαιώνεται από το γεγονός ότι υπέγραψε συμφωνίες με δύο μεγάλες εταιρείες, έχει εμφανιστεί στο Celebrity Coach Trip και στον ορίζοντα υπάρχει ένα νέο τηλεοπτικό πρόγραμμα. «Συνομιλώ με το ITV αυτή τη στιγμή για ένα τεράστιο έργο το επόμενο έτος, αλλά δεν μπορώ πραγματικά να μιλήσω γι΄αυτό γιατί δεν θέλω να απογοητεύσω κανέναν. Έχω επίσης υπογράψει δύο νέες προσφορές με τους Domino's και Walkers. Και οι δύο εταιρείες είναι πολύ κοντά στην καρδιά μου, οπότε είμαι πολύ ενθουσιασμένος για αυτό», αναφέρει ο δημιουργός περιεχομένου.

Τα βιντεάκια που κάνουν θραύση:

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η γυναίκα του πολλές φορές συμμετέχει και εκείνη στα βίντεο:

Και κάποιες άλλες φορές γίνεται το απόλυτο θύμα του...

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ Βίντεο social media δημιουργός Facebook
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ