Η Apple εξέτασε να κάνει ένα «άνοιγμα» προς την αγορά του Android, μέσω του έξυπνου ρολογιού της, αλλά όπως φαίνεται κάτι τέτοιο δεν προχώρησε.
Αν αγοράσετε ένα προϊόν της Apple, η εταιρεία θέλει να σας βάζει στον πειρασμό να αγοράσετε και κάποιο άλλο. Αυτός είναι τρόπος που λειτουργεί το μάρκετινγκ της Apple εδώ και πολλά χρόνια.
Δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι πολλά από τα προϊόντα και οι υπηρεσίες που προσφέρει η εταιρεία, έχουν ως απαραίτητη προϋπόθεση για να λειτουργήσουν, να υπάρχει ήδη μια άλλη Apple συσκευή. Για παράδειγμα χρειάζεστε ένα iPhone για να ρυθμίσετε ένα Apple Watch.
Διαβάστε το αναλυτικό ρεπορτάζ στο economistas.gr.
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο