Η δολοφονία του Αφροαμερικανού Τζορτζ Φλόιντ από έναν αστυνομικό στη Μινεάπολις «ένωσε» έστω και για λίγο τους δυο κολοσσούς, Nike και Adidas.
Οσο οι διαδηλώσεις και στιγμές έντασης συνεχίζονται στις ΗΠΑ για την δολοφονία του Τζορτζ Φλόιντ, δυο μεγάλες εταιρείες που αντιμετωπίζουν η μια την άλλη εδώ και χρόνια ένωσαν τις δυνάμεις τους για να μεταδώσουν ένα πολύ ισχυρό μήνυμα. Αρχικά, η αμερικανική εταιρεία αποφάσισε να ξεκινήσει μια καμπάνια ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης με τίτλο «Don’t Do It».
Η ανάρτηση αναφέρει: «Για μια φορά, μην το κάνεις. Μην προσποιείσαι ότι δεν υπάρχει πρόβλημα στην Αμερική. Μην γυρίσεις την πλάτη σου στον ρατσισμό. Μην δέχεσαι αθώες ζωές να χάνουν τις ζωές τους από εμάς. Μην βρίσκεις άλλες δικαιολογίες. Μη νομίζεις ότι αυτό δεν σ’ επηρεάζει. Μην κάθεσαι και μην μένεις σιωπηλός. Μην νομίζεις ότι δεν μπορείς να είσαι μέρος της αλλαγής. Ας είμαστε όλοι μέρος της αλλαγής».
Λίγες ώρες αργότερα ο γερμανικός αντίζηλός της, Adidas, έκανε retweet την εν λόγω ανάρτηση και έγραψε: «Ενωμένοι μπορούμε να πάμε μπροστά. Ενωμένοι μπορούμε να φέρουν την αλλαγή». Αν μη τι άλλο πρόκειται για μια ιστορική στιγμή.