Ασχημα τα νέα για την ισχυρή γυναίκα της μόδας, Άννα Γουίντουρ, η οποία πρόκειται να δει τον μισθό της να μειώνεται κατά 20%, μετά την ανακοίνωση της εταιρείας Conde Nast, ότι μειώνει τους μισθούς για το προσωπικό που κερδίζει πάνω από 100.000 δολ. κατά 10 έως 20%, ως απάντηση στις αναμενόμενες απώλειες που προκλήθηκαν από την πανδημία του νέου κορωνοϊού.
Η 70χρονη Γουίντουρ, η οποία είναι αρχισυντάκτρια της VOGUE και καλλιτεχνική διευθύντρια της παγκόσμιας εκδοτικής εταιρείας, δέχεται αυτό το οικονομικό «χτύπημα», την ώρα που ο CEO της Conde Nast, Ρότζερ Λιντς, μείωσε κατά το ήμισυ τον βασικό μισθού του, προκειμένου να καλύψει τη μείωση του εισοδήματος από διαφημίσεις εν μέσω της πανδημίας.
«Αυτή η ενέργεια θα ξεκινήσει από την κορυφή. Θα κόψω κατά 50% τον βασικό μισθό μου, όπως και τα εξωτερικά μέλη του διοικητικού μας συμβουλίου» έγραψε ο Λιντς, σύμφωνα με το Deadline. «Η υπόλοιπη ομάδα (Executive Leadership Team-ELT) θα έχουν μείωση στους βασικούς μισθούς τους κατά 20%. Για όσους κερδίζουν πάνω από εκατό χιλιάδες δολάρια ή παραπάνω, οι μειώσεις θα κυμανθούν από 10-20% του βασικού μισθού, ανάλογα με το επίπεδο αποζημίωσης».
Οι περικοπές θα τεθούν σε ισχύ από τον Μάιο και θα διαρκέσουν πέντε μήνες, αλλά οι εργαζόμενοι με χαμηλότεροι εισοδήματα δεν θα δουν τους μισθούς τους να μειώνονται. Οι ώρες θα μειωθούν για κάποιο προσωπικό σε όλο τον κόσμο, έτσι ώστε η εταιρεία να μπορεί να επωφεληθεί από κυβερνητικά σχέδια τόνωσης που θα πληρώνουν ένα ποσοστό μισθών. Η κίνηση αυτή γίνεται για να αντισταθμίσει την απώλεια του χρήματος από τις διαφημίσεις και να αποτρέψει τις απολύσεις.
Η Γουίντουρ, είναι συντάκτρια της VOGUE από το 1988. Το 2011, το New York Magazine, ανέφερε ότι πληρωνόταν 2 εκατομμύρια δολάρια ετησίως για τον ρόλο της ως αρχισυντάκτρια από το 2005. Από τότε έχει γίνει καλλιτεχνική διευθύντρια στο Conde Nast και πιστεύεται ότι κερδίζει πολλά περισσότερο.
Η μισή εταιρεία - η οποία έχει γραφεία στο Ηνωμένο Βασίλειο, την Ευρώπη και την Ασία - κερδίζει κάτω από 100.000 δολάρια σύμφωνα με τις εκθέσεις των New York Times.
Τα ταξίδια και ο τουρισμός είναι δύο από τους τομείς που πλήττονται περισσότερο από την πανδημία του κορωνοϊού. Οι ακριβές μάρκες ενδέχεται επίσης να σημειώσουν μείωση στις πωλήσεις των προϊόντων τους, λόγω του ότι αρκετοί πελάτες τους είτε απολύονται, είτε μένουν προσωρινά χωρίς δουλειά. Αυτό συνεπώς επηρεάζει και τη διαφήμισή τους σε περιοδικά όπως η VOGUE.
«Είναι πολύ πιθανό οι διαφημιζόμενοι πελάτες μας, οι καταναλωτές και επομένως η εταιρεία μας, να λειτουργούν υπό σημαντική οικονομική πίεση για κάποιο χρονικό διάστημα», δήλωσε ο Λιντς, προσθέτοντας ότι «ως αποτέλεσμα, θα πρέπει να υπερβούμε τα αρχικά μέτρα εξοικονόμησης κόστους που θεσπίσαμε για την προστασία της επιχείρησής μας μακροπρόθεσμα».
Ο Λιντς είπε επίσης ότι η εταιρεία έχουν κλείσει αρκετές εκατοντάδες ανοιχτές θέσεις και έχουν περιοριστεί οι προσλήψεις στις πιο κρίσιμες θέσεις.
Επίσης, εξαιτίας του ξεσπάσματος του νέου κορωνοϊού, οι εκδοτικές εταιρείες Bustle Digital Group, Vice Media, Group Nine, Gannett και Maven Media έχουν επίσης εισαγάγει μέτρα εξοικονόμησης κόστους που επηρεάζουν άμεσα τους εργαζομένους.
«Δεν είμαστε μόνοι που πρέπει να αναλάβουμε τέτοιες ενέργειες», δήλωσε ο Λιντς. «Οι εταιρείες σε όλο τον κόσμο αντιμετωπίζουν όλες παρόμοιες προκλήσεις και ανταποκρίνονται ανάλογα. Αλλά αυτό δεν καθιστά ευκολότερη αυτή τη διαδικασία», πρόσθεσε.
Η Conde Nast που λειτουργεί παγκόσμια, ανακοίνωσε ότι εκμεταλλεύεται προγράμματα που έχουν δημιουργήσει κυβερνήσεις σε όλο τον κόσμο, για να διασφαλίσει ότι η οικονομική κατάσταση των εργαζομένων είναι καλή.
Η Αννα Γουίντουρ δουλεύει από το σπίτι με φόρμα
Πριν από λίγες ημέρες, ανέβηκε στον λογαριασμό της VOGUE στο Instagram, μία φωτογραφία της fashion icon Αννα Γουίντουρ, στην οποία τη βλέπουμε να φορά φόρμα καθώς δούλευε από το σπίτι, με τους χρήστες του κοινωνικού μέσου δικτύωσης να σοκάρονται. Κι αυτό γιατί, η Γουίντουρ έκανε μια εξαίρεση από τους πολύ αυστηρούς κανόνες στυλ, και επέλεξε να φορέσει ένα κόκκινο πουλόβερ και μια κόκκινη φόρμα, ενώ δεν αποχωρίστηκε ούτε τώρα τα χαρακτηριστικά γυαλιά ηλίου της.
Ενας λόγος επίσης που τους εξέπληξε, είναι γιατί η ίδια η Αννα Γουίντουρ, σε περσινή συνέντευξή της, όταν είχε ερωτηθεί αν φορά ποτέ φόρμες, είχε απαντήσει «όχι».