Δεν είναι μυστικό ότι η πανδημία λειτούργησε ως καταλύτης σαρωτικών εξελίξεων σε πολλά πεδία της οικονομικής και κοινωνικής ζωής.
Ο υποχρεωτικός πολύμηνος εγκλεισμός, μεταξύ άλλων, διαφοροποίησε και τον τρόπο με τον οποίο οι πολίτες αντιλαμβάνονται, πλέον, τη διατροφή όχι απλώς ως κατανάλωση αλλά ως στάση ζωής.
Αυτή η αλλαγή τάσης, όπως αποτυπώνεται και στο «καλάθι της νοικοκυράς», δεν θα μπορούσε φυσικά να αφήσει ασυγκίνητη τη βιομηχανία τροφίμων, πόσο μάλλον όταν μιλάμε για ένα τελείως διαφορετικό μοντέλο κατανάλωσης, που δείχνει να «κουμπώνει» με τους νέους στόχους της κλιματικής αλλαγής.
Αλλάζει η αγορά τροφίμων: Οι νέες τάσεις
Αποκαλυπτικά είναι τα ευρήματα της έρευνας αγοράς, με τίτλο «Inspiring Trends 2021-2022», που παρουσίασε η εταιρεία ανάπτυξης τεχνολογίας τροφίμων Synergy Flavors.
Διαβάστε στο economistas το ρεπορτάζ του Γιώργου Παππού για τις ιστορικές αλλαγές που έρχονται στην παγκόσμια αγορά τροφίμων.