Η κατάσταση της οικονομίας αντανακλάται εδώ και καιρό στις τάσεις της ομορφιάς, σε μακιγιάζ και μαλλιά.Ο «δείκτης κραγιόν», που επινοήθηκε από τον Leonard Lauder, γιο της Estée Lauder, υποστηρίζει ότι οι πωλήσεις «προσιτών ειδών πολυτελείας», όπως το κραγιόν, αυξάνονται όταν οι καταναλωτές αισθάνονται ότι πλησιάζει ύφεση.
Η θεωρία αυτή εμφανίστηκε στις αρχές της δεκαετίας του 2000. Μετά το οικονομικό κραχ του 2008, τα «μαλλιά της ύφεσης» έγιναν ένας άλλος οικονομικός δείκτης, καθώς πολλοί απέφυγαν τις τακτικές επισκέψεις στα κομμωτήρια.
Τώρα, το 2025, το TikTok εντόπισε μια νέα επανάληψη αυτής της τάσης: Το «recession blonde», όπως σημειώνει ο βρετανικός Independent.
Δείτε ποια είναι η τάση του «recession blonde» και γιατί είναι τόσο δημοφιλής στο Bovary.gr.