Τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσει ένα fashion brand πριν βγει στην ελληνική αγορά - iefimerida.gr

Τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσει ένα fashion brand πριν βγει στην ελληνική αγορά

Το Showroom της Μίας Ευγενειάδου
Τι πρέπει να κάνει ένα νέο fashion brand πριν βγει στην ελληνική αγορά;
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Τι πρέπει να κάνει ένα νέο fashion brand πριν βγει στην ελληνική αγορά;

Η Μία Ευγενειάδου, founder του Showrοom10 και του ιστοτόπου fashionwellness, απαντά.

Όλα ξεκινούν όταν ένα showroom επιλέγει να φιλοξενήσει μία συλλογή.

Ο σχεδιαστής της συλλογής επιλέγεται για την αυθεντικότητά του -το clear brand DNA όπως λέμε- και γιατί η ομάδα του εκάστοτε showroom πιστεύει ότι η συλλογή θα έχει εμπορική επιτυχία στην τρέχουσα αγορά.

Τι προυποθέσεις χρειάζονται όμως για να τοποθετηθεί ένας σχεδιαστής ή ένα designer brand σε ένα showroom και στη συνέχεια στην αγορά;

Ας ξεκινήσουμε από τα αριθμητικά μεγέθη. Κάθε συλλογή αποτελείται από διαφορετικά ρούχα ή σχέδια όπως είναι η εμπορική τους ορολογία -τοπ, παντελόνια, φορέματα, παλτό κτλ.

Όλη αυτή η ποικιλία των σχεδίων πρέπει να μπορεί να σταθεί σε κάθε περίπτωση και ως μεμονωμένο σχέδιο αλλά να συνδυάζεται με άλλα σχέδια της συλλογής του σχεδιαστή.

Διαβάστε περισσότερα για τα showroom και τα fashion brands της ελληνικής αγοράς στο Bovary.gr

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ελληνική αγορά brand
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ