Η νέα καμπάνια του Gucci για την προφθινοπωρινή συλλογή 2019 αποτελεί συνέχεια του διαλόγου του διευθυντή δημιουργικού του ιταλικού οίκου, Αλεσάντρο Μικέλε με τον αρχαίο κόσμο.
Η φωτογράφηση έγινε στο Αρχαιολογικό Πάρκο του Σελινούντα, στη Σικελία με τον φωτογράφο Γκλεν Λούντφορντ να αποτίει φόρο τιμής στην αρχαιοελληνική παράδοση της συγκέντρωσης με σκοπό την απόλαυση ενός συμποσίου με μουσική, χορό, συζητήσεις και διασκέδαση με φίλους.
Ωστόσο τα μοντέλα της διαφημιστικής καμπάνιας δεν φορούν αρχαιοελληνικές ενδυμασίες, αλλά κοστούμια με φωτεινά μοτίβα, καφτάνια και τουνίκ της εκλεκτικής αισθητικής του Αλεσάντρο Μικέλε.
Ο ιταλικός οίκος δημοσίευσε ανάρτηση για την καμπάνια στο Instagram, στην οποία σημειώνεται: «Στο Αρχαιολογικό Πάρκο του Σελινούντα που χρονολογείται από τον 7ο αιώνα πΧ, παρουσιάζεται η σύγχρονη ματιά του Μικέλε για το κλασσικό συμπόσιο - μια μετά συμποσίου συγκέντρωση με μουσική και χορό, ρεσιτάλ ποίησης και μακρές συζητήσεις».
Σύμφωνα με δελτίο Tύπου, η καμπάνια σχεδιάστηκε για να οδηγήσει το όραμα του Μικέλε για «πολιτισμική παράθεση», όπου ομάδες από διαφορετικές κουλτούρες που γενικά απαντώνται στην παραλία Βένις (Βενετίας) στην Καλιφόρνια punks, rollerbladers, bodybuilders και surfers - μπορούν να συνυπάρξουν αρμονικά με τους χαρακτήρες παλιάς εποχής και τον περιβάλλοντα χώρο.
Μεταξύ των πρωταγωνιστών της καμπάνιας είναι το πανκ συγκρότημα Surfbort από τη Νέα Υόρκη και το πανκ συγκρότημα από την Αυστραλία Amyl and the Sniffers.
«Η αρχαιότητα συναντά την αναρχία» αναφέρεται σε δημοσίευμα του wonderland magazine. Ο Αλεσάντρο Μικέλε δημιούργησε ένα σουρεαλιστικό και σύγχρονο ζωηρόχρωμο πίνακα που προσφέρει μια νέα ματιά στα afterparty της αρχαιότητας.