H νέα καμπάνια των Zara Home φέρει την υπογραφή του ταλαντούχου Fabien Baron και ήρθε -κυρίως- για να δημιουργήσει όχι εικόνες, αλλά συναισθήματα.
Για την εσωτερική διακόσμηση, η άνοιξη είναι εποχή άνθισης -κυριολεκτικά και μεταφορικά. Είναι η εποχή κατά την οποία το σπίτι διψά για φως και χρώμα. Αυτά στοχεύουν να δώσουν μέσα από τις προτάσεις τους για τη νέα εποχή μεγάλα brands. Να απελευθερώσουν το σπίτι από βαριά υφάσματα και αντικείμενα και να του δώσουν έναν αέρα ανανέωσης.
Στα Zara Home, το σπίτι είναι «ζεστό». Εχει χρώματα γήινα και φυσικά υλικά, αλλά είναι ταυτόχρονα και δροσερό. Η νέα καμπάνια πετά οτιδήποτε θεωρεί περιττό και εστιάζει στα σημαντικά. Σε αυτά που έχουν νόημα και δημιουργούν συναισθήματα. Κυρίως σε δύο αντικείμενα...
Δείτε τα δύο διακοσμητικά της άνοιξης στο Bovary.gr