Μια νέα τάση φαίνεται πως διαμορφώνεται στο χώρο των πολυτελών brands – Η δημιουργία ολόκληρων οικιστικών μονάδων με καταστήματα, γραφεία και εμπορικά κέντρα.
Η Louis Vuitton Moët Hennessy, η μάρκα που βρίσκεται πίσω από μερικά από τα πιο γνωστά ονόματα στον χώρο της μόδας, των κρασιών και των αλκοολούχων ποτών, αναδιαμορφώνει παλαιότερες γειτονιές σε όλο τον κόσμο σε πολυτελείς πλατείες και εμπορικά κέντρα.
Διαβάστε περισσότερα για τo νέο στοίχημα της Louis Vuitton, στο Bovary.gr
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο