Η mat fashion, η αμιγώς ελληνική εταιρεία με ηγετική θέση στην ελληνική plus size αγορά και με ισχυρή παρουσία εκτός συνόρων, γυρίζει σελίδα στην ιστορία της μετά από 15 χρόνια, υιοθετώντας μια νέα φιλοσοφία, η οποία αναδεικνύει τα χαρίσματα κάθε γυναικείας προσωπικότητας.
Μία νέα εποχή ξεκινά στη mat fashion με την αλλαγή της εταιρικής ταυτότητας, η οποία ισοδυναμεί με ένα πλήρες rebranding με νέο λογότυπο και αντλεί έμπνευση από όλες εκείνες τις ιδιότητες που καθιστούν το brand χαρισματικό. Η αλλαγή σελίδας προς τη νέα εποχή της mat fashion φέρει την υπογραφή της Milk Branding Professionals, ενώ η νέα εικαστική ταυτότητα του brand σε εμπνέει και σε μαγνητίζει, ακριβώς όπως και κάθε ξεχωριστή συλλογή του.
Απευθυνόμενη σε όσες γυναίκες θέλουν να αναδείξουν τη μοναδική ομορφιά τους με αυτοπεποίθηση, η mat fashion έχοντας ως κεντρικό μήνυμα το «Charismatic Life», έρχεται να εμπνεύσει όλες τις γυναίκες και να σηματοδοτήσει μία καινούρια εποχή για το brand.
Ο Λεωνίδας Μονέδας, CEO της mat fashion, σε δήλωσή του ανέφερε: «Καθώς πλησιάζουμε στη τεσσαρακοστή επέτειο από την ίδρυση της εταιρείας, επιθυμούσαμε να αναδείξουμε μία νέα, τολμηρή και ενιαία εταιρική ταυτότητα για τη mat fashion, με ξεκάθαρο όραμα για το μέλλον. Στόχος μας είναι η νέα αυτή εικόνα, να επισφραγίσει την ταχεία υλοποίηση του στρατηγικού σχεδιασμού με γνώμονα την εξωστρέφεια σύμφωνα πάντα με τα νέα και διαρκώς μεταβαλλόμενα δεδομένα της μόδας παγκοσμίως».
Ο τρόπος που η mat fashion ηγείται της ελληνικής αγοράς plus size ενδυμάτων από το 1987, μας υπενθυμίζει καθημερινά πως η ανάδειξη της γοητείας και της σιγουριάς κάθε γυναίκας, παραμένει μοναδικός σκοπός της. Ένας τρόπος που ακτινοβολεί τον μαγνητισμό, τον ενθουσιασμό και το πάθος της γυναίκας.
Σε αυτό συμβάλλουν εξίσου αποφασιστικά οι πλούσιες συλλογές της mat fashion, οι οποίες περιλαμβάνουν μοναδικές δημιουργίες με ένταση και ζωηρά χρώματα, με κομμάτια που δίνουν το περιθώριο για στυλιστικούς πειραματισμούς, flashy συνδυασμούς και εμπνευσμένα outfits.
Στη μακροχρόνια ανοδική της πορεία η εταιρεία έχει κατορθώσει να δημιουργήσει το δικό της πιστό κοινό τόσο σε Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό, δίνοντας το παρόν και σε νέες αγορές όπως αυτή των Ηνωμένων Πολιτειών Αμερικής και της Μέσης Ανατολής. Σήμερα, η εταιρεία μετρά πάνω από 670 σημεία παρουσίας σε περισσότερες από 50 χώρες παγκοσμίως, επιβεβαιώνοντας ότι η ποιότητα και η καινοτομία υπερβαίνουν τα σύνορα.