Πριν από δύο μήνες, η κίνηση του Μάριου Μάζαρη, δασκάλου σε δημοτικό σχολείο του Κερατσινίου, να στολίσει τη σχολική τάξη με λαμπιόνια για να υποδεχθεί τους μαθητές του μετά από δύο μήνες τηλεκπαίδευσης, έγινε viral κι έκανε την υπουργό Παιδείας, Νίκη Κεραμέως, να του τηλεφωνήσει για να τον συγχαρεί.
Η κίνηση αυτή του Mάριου Μάζαρη είναι ένα πολύ μικρό δείγμα των παιδαγωγικών πρακτικών που εφαρμόζει για να κάνει τα παιδιά να αγαπήσουν το σχολείο και να νιώθουν ασφαλή σε αυτό. Oμως, οι παιδαγωγικές του μέθοδοι δεν σταματούν εκεί.
Ο ίδιος στοχεύει να συμβάλει στη διαμόρφωση της συνείδησης ανθρώπων που δεν ερμηνεύουν τον κόσμο βάση έμφυλων στερεοτύπων. Στον κόσμο που οραματίζεται, όλοι είμαστε ίσοι και μοναδικοί και αυτή τη νοοτροπία προσπαθεί να καλλιεργήσει και στους μαθητές του.
Ποιους παιδαγωγικούς τρόπους επιστρατεύει για να εμφυσήσει στους μαθητές του το αίσθημα ισότητας μεταξύ των δύο φύλων; Πώς μπορούν να μυηθούν τα παιδιά σε έναν τρόπο σκέψης που δεν βασίζεται στην κουλτούρα της πατριαρχίας και του σεξισμού; Ο Μάριος Μάζαρης μίλησε στο Bovary.gr.
Διαβάστε τη συνέντευξη του Μάριου Μάζαρη στο Bovary.gr.