Η Chanel προσκάλεσε τον Jean-Paul Goude να εξυμνήσει τη μαγεία των γιορτών. Και ο Goude το έκανε φτιάχνοντας ένα φανταστικό σποτ για το N ° 5 L'EAU της Chanel.
Πιστός συνεργάτης του γαλλικού Οίκου Μόδας για σχεδόν τριάντα χρόνια, o Goude μας βυθίζει σε έναν καλλιτεχνικό κόσμο γεμάτο με χαρά και φαντασία, με πρωταγωνίστρια την Lily-Rose Depp, πρέσβειρα της Chanel και πρόσωπο του αρώματος N ° 5 L'EAU.
«Από τη φύση του, ένα σποτ αφιερωμένο στην περίοδο των γιορτών είναι λυρικό, μαγικό, χαρούμενο, κρύβει εκπλήξεις. Η δουλειά του Jean-Paul Goude συνδυάζει το χιούμορ και τη γοητεία με ένα ξεχωριστό στιλ. Η επιλογή του δημιουργικού του κόσμου, γεμάτου από τη διαχρονική παιδικότητα, ήταν μια προφανής επιλογή», εξηγεί ο Thomas du Pré de Saint Maur - Επικεφαλής του Global Creative Resources της Chanel Fragrance & Beauty και του τμήματος Watches & Fine Jewelry του γαλλικού Οίκου Μόδας.
Το σποτ για το Chanel N ° 5 L'EAU
Φορώντας ένα μικρό φόρεμα, γάντια χωρίς δάχτυλα και κόκκινες μπότες, τα μαλλιά της μαζεμένα στο στιλ της δεκαετίας του 1940 και κρυμμένα κάτω από ένα λευκό μπερέ, η Lily-Rose Depp αποπνέει φρέσκια, νεανική γοητεία. «Για μένα, η Lily-Rose προσωποποεί τη φρεσκάδα και τη ζωντάνια ενός νεαρού κοριτσιού, που αναμειγνύεται με την ωριμότητα μιας έμπειρης ηθοποιού», εξηγεί ο Jean-Paul Goude. Καθισμένη πάνω σε ένα γιγάντιο μπουκάλι αρώματος, η νεαρή ηθοποιός χαζεύει το περιεχόμενο μιας σφαίρας χιονιού σαν μια μάντισσα που διαβάζει το μέλλον.
«Βλέπω, βλέπω …», ακούγεται να λέει η Depp. Μεταξύ του σωρού των δώρων, ανακαλύπτει τον τυχερό αριθμό της, το N ° 5, μαζί με το αγαπημένο της άρωμα, το N ° 5 L'EAU. Η Lily-Rose Depp χορεύει με παιδιάστικη χαρά στο χιόνι που στροβιλίζεται. Ξαφνικά, η ατμόσφαιρα αλλάζει σε… Μπρόντγουεϊ υπό το σύγχρονο πνεύμα αυτής της γυναίκας. «Παίζοντας σε αυτό το ιδιόμορφο στιλ ακολουθώντας τους κανόνες του παιχνιδιού -της περιόδου των γιορτών εν προκειμένω- είναι ένα από τα πολλά του ταλέντα», συνεχίζει ο Thomas du Pré de Saint Maur για τον Goude. «Με αυτό το σποτ θέλαμε μια έμπειρη ηθοποιός να περάσει ένα καθαρά εμπορικό μήνυμα με φυσικό και αυθόρμητο τρόπο, κάτι που η Lily-Rose πέτυχε έξοχα», προσθέτει ο Jean-Paul Goude. Μια φιλοφρόνηση που η Lily-Rose Depp επιστρέφει: «Κάθε εμπειρία με τον Jean-Paul Goude είναι μια νέα περιπέτεια, που καθοδηγείται από την απέραντη και απίστευτη δημιουργικότητά του. Με τον Jean-Paul, δημιουργούμε χαρακτήρες και διασκεδάσαμε πολύ μαζί τους».
Και συμπληρώνει η Depp: «Μου άρεσε να ενσαρκώνω το χαρακτήρα που δημιούργησε ο Jean-Paul. Η χαρά και το δέος μου θύμισαν πώς ένιωθα όταν ήμουν μικρή, το πρωινό των Χριστουγέννων».
Οι δεσμοί μεταξύ Chanel και Jean-Paul Goude υφαίνονται σε κάθε κομμάτι του ντεκόρ, στην παραμικρή λεπτομέρεια. Οι υπερμεγέθεις φιάλες αρωμάτων αποτελούν βασικό χαρακτηριστικό των διαφημιστικών εκστρατειών της Chanel, αλλά αποτελούν επίσης μέρος της δημιουργικής υπογραφής του σκηνοθέτη: Ο καλλιτέχνης είχε το ειδικά σχεδιασμένο για την περίσταση φιαλίδιο ύψους τριών μέτρων, μαζί με το γιγαντιαίο διπλό C ως background για να αυξήσει τη μαγεία της ιστορίας που ήθελε να διηγηθεί, χωρίς να χρειάζεται να χρησιμοποιήσει ειδικά εφέ. Η αύξηση της πραγματικότητας σε αντίθεση με την εικονικότητα για να δημιουργηθεί μια ενισχυμένη αίσθηση μαγείας είναι μία από τις αγαπημένες τεχνικές του Jean-Paul Goude.
Οι κόκκινες λεπτομέρειες στο σποτ για το N ° 5 L'EAU
Οι κόκκινες πινελιές στα αξεσουάρ της Lily-Rose Depp και το όνομα
Chanel παραπέμπουν στα ζωντανά χρώματα που πάντα χρησιμοποιεί ο Jean-Paul Goude, ενώ, την ίδια ώρα είναι κάτι που συναντάμε συχνά στις καμπάνιες αρωμάτων της Chanel.
Είναι επίσης ένα αφιέρωμα στο «χρώμα της ζωής, το χρώμα του αίματος» όπως έλεγε η Gabrielle Chanel, καθώς και στη θηλυκότητα, το πάθος και την τόλμη που εκπροσωπεί η Lily-Rose Depp.
Με τη νέα αυτή εκστρατεία που κυκλοφορεί από την 1η Νοεμβρίου 2019, η Chanel έχει συνθέσει έναν ιδανικό και μαγευτικό κόσμο, το τέλειο σκηνικό για να γιορτάσει μία από τις πιο όμορφες και γιορτινές εποχές του χρόνου.