Ηταν πριν από τρία χρόνια όταν η σχεδιάστρια Nicolas αποφοίτησε από το Atelier Chardon Savard. Σε μόλις έναν χρόνο κέντρισε τα βλέμματα των ειδικών της μόδας με το ταλέντο και την αισθητική της.
Η απάντηση στο γιατί, είναι πολύ απλή: Η Nicolas Lecourt Mansion ξεπερνά τα όρια του φύλου, ως έκφραση για το πώς και τι πρέπει να είναι τα ρούχα, ένα μέσο κοινοποίησης κοινωνικοπολιτικών πεποιθήσεων. Οπως έχει δηλώσει και η ίδια σε συνέντευξή της στην Vogue, «τα ρούχα είναι ένα μήνυμα -μιλάς στους άλλους χωρίς να ανοίγεις το στόμα σου. Για μένα, η δημιουργία ρούχων είναι σαν να δημιουργείς μια γλώσσα».
Οταν η σχεδιάστρια προσκλήθηκε σε σουαρέ στο Ελιζέ
Τον Φεβρουάριο, κατά τη διάρκεια της Εβδομάδας Μόδας του Παρισιού, ως νικήτρια του βραβείου ANDAM στην κατηγορία δημιουργικού brand, η 27χρονη προσκλήθηκε σε σουαρέ στο Ελιζέ μαζί με κορυφαίους designers, ανάμεσά τους ο Jean-Paul Gaultier, ο Olivier Rousteing και η Maria Grazia Chiuri, από τον Εμανουέλ και την Μπριζίτ Μακρόν.
Για την επίσκεψή της επέλεξε ένα λευκό κορμάκι από από τη συλλογή SS20 της με illustrations της καλλιτέχνιδος Vava Dudu στα χρώματα της Γαλλίας. Μπορεί να το outfit της να μην μοιάζει να έχει πολιτική χροιά, ωστόσο, με μια πιο προσεκτική ματιά στη μέση διαβάζουμε «elle n’est pas pressentable» (δεν είμαι ευπαρουσίαστη).
Μιλώντας στην Vogue, δηλώνει σχετικά με την παρουσία της στο Ελιζέ: «Ηθελα να παρουσιάσω τη θέση μου ως Γαλλιδα πολίτης και ως τρανς γυναίκα». «Μειονότητες όπως ο εαυτός μου θεωρούνται μέσα από το βλέμμα της σύγχρονης κοινωνίας ότι γεννήθηκαν λανθασμένα, ειδικά στην πολιτική. Ημουν στο προεδρικό μέγαρο μόνο και μόνο επειδή είμαι σχεδιάστρια, αλλά θα ήμουν ευπρόσδεκτη αν ήμουν πολιτικός; Αυτός ήταν ο τρόπος μου να πω ότι οι τρανς μπορούν να μιλούν για τον εαυτό τους και την κοινότητά τους», προσθέτει.
Αυτή η κατάκτηση του βραβείου και η αναγνώριση ενθάρρυνε την σχεδιάστρια και την ομάδα της να συνεχίσουν το έργο τους, φέρνοντας το brand πιο κοντά στην ιδέα της Nicolas για το τι πρέπει να συμβολίζει και για το τι πρέπει να επικοινωνεί η σύγχρονη μόδα. «Πιστεύω ότι η μόδα πρέπει να αντικατοπτρίζει την κοινωνία και έχει τη δυνατότητα να έχει τεράστιο κοινωνικό αντίκτυπο», αναφέρει σε άλλο σημείο.
Επηρεασμένη από τους καινοτόμους couturiers του 20ου αιώνα, Balenciaga, Vionnet, Schiaparelli, Alaïa, το brand της προτείνει άρτια κατασκευασμένες σιλουέτες. «Αυτό που πραγματικά θέλω είναι να δημιουργήσω μια ισχυρή οπτική ταυτότητα που αντικατοπτρίζει τις πολιτικές και κοινωνιολογικές πεποιθήσεις μου».
Παρά το γεγονός ότι πρόκειται για ένα φρέσκο brand, με συλλογές μετρημένες στα δάχτυλα του ενός χεριού, η Nicolas Lecourt Mansion έχει ήδη προσελκύσει την προσοχή διεθνών Μέσων Ενημέρωσης, πολυτελών καταστημάτων και έχει ντύσει ονόματα όπως Christine & The Queens, Mati Diop, Kendall Jenner, Nicki Minaj, Rita Ora και Lady Gaga.
Μιλώντας για τις συνεργασίες της, η Nicolas λέει: «Chris και Mati ξέρουν ακριβώς τι θέλουν επειδή είναι καλλιτέχνες. Εχουν το δικό τους στιλ και θέλουν να αισθάνονται τη δύναμη και την άνεση, καθώς στέλνουν ένα μήνυμα με αυτό που φορούν. Είναι κάπως πολιτικό να δουλεύεις με κάποια σαν εμένα, μια νεαρή σχεδιάστρια που δεν είναι μεγάλο όνομα όταν μπορείς να σε ντύσει ο καθένας», προσθέτοντας ότι με την Τζένερ ήταν διαφορετικό -καθώς πήρε έναν κορσέ μου από ένα μαγαζί στο LA.