Υπήρχε μια εποχή κατά την οποία ο κόσμος της μόδας περιφρονούσε την ιδέα ότι ένα Spice Girl θα γινόταν σοβαρή σχεδιάστρια, αλλά η «Posh» Βικτόρια Μπέκαμ δεν ακολούθησε ποτέ την πεπατημένη, ούτε συμβιβάστηκε σε περιορισμούς.
Για περισσότερο από μια δεκαετία, η σύζυγος του David Beckham έχει μετατρέψει την ομώνυμη εταιρεία της από ένα προσωπικό project που υποστηριζόταν από διασημότητες σε μια δύναμη στη βιομηχανία της πολυτελούς μόδας.
Στην πορεία δεν έλειψαν, φυσικά, οι προκλήσεις.
Σήμερα, η Βικτόρια Μπέκαμ είναι ένα όνομα που συζητιέται με ενδιαφέρον στις πρώτες σειρές της Εβδομάδας Μόδας του Παρισιού- δίνοντας μαθήματα στιλ και με το δικό της ντύσιμο- αποδεικνύοντας ότι η επιμονή, η επανεφεύρεση και το άψογο μάτι στον σχεδιασμό μπορούν να κάνουν τη διαφορά ακόμη και εκεί που φαινόταν ακατόρθωτο, σύμφωνα με το περιοδικό Hello.
Διαβάστε πώς το brand της Βικτόρια Μπέκαμ έφτασε να αξίζει 83,5 εκατ. ευρώ στο Bovary.gr.