Από pop star σε επιχειρηματικό φαινόμενο: Πώς η Βικτόρια Μπέκαμ έχτισε ένα brand 83,5 εκατ. ευρώ - iefimerida.gr

Από pop star σε επιχειρηματικό φαινόμενο: Πώς η Βικτόρια Μπέκαμ έχτισε ένα brand 83,5 εκατ. ευρώ

Το brand της Βικτόρια Μπέκαμ
Φωτογραφία: Instagram
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Υπήρχε μια εποχή κατά την οποία ο κόσμος της μόδας περιφρονούσε την ιδέα ότι ένα Spice Girl θα γινόταν σοβαρή σχεδιάστρια, αλλά η «Posh» Βικτόρια Μπέκαμ δεν ακολούθησε ποτέ την πεπατημένη, ούτε συμβιβάστηκε σε περιορισμούς.

Για περισσότερο από μια δεκαετία, η σύζυγος του David Beckham έχει μετατρέψει την ομώνυμη εταιρεία της από ένα προσωπικό project που υποστηριζόταν από διασημότητες σε μια δύναμη στη βιομηχανία της πολυτελούς μόδας.

Στην πορεία δεν έλειψαν, φυσικά, οι προκλήσεις.

Σήμερα, η Βικτόρια Μπέκαμ είναι ένα όνομα που συζητιέται με ενδιαφέρον στις πρώτες σειρές της Εβδομάδας Μόδας του Παρισιού- δίνοντας μαθήματα στιλ και με το δικό της ντύσιμο- αποδεικνύοντας ότι η επιμονή, η επανεφεύρεση και το άψογο μάτι στον σχεδιασμό μπορούν να κάνουν τη διαφορά ακόμη και εκεί που φαινόταν ακατόρθωτο, σύμφωνα με το περιοδικό Hello.

Διαβάστε πώς το brand της Βικτόρια Μπέκαμ έφτασε να αξίζει 83,5 εκατ. ευρώ στο Bovary.gr.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ Βικτόρια Μπέκαμ brand μόδα
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ