Διαφήμιση με προϊόντα για γυναίκες που μόλις γέννησαν κόπηκε από τα Οσκαρ γιατί θεωρήθηκε «ωμή» [βίντεο] - iefimerida.gr

Διαφήμιση με προϊόντα για γυναίκες που μόλις γέννησαν κόπηκε από τα Οσκαρ γιατί θεωρήθηκε «ωμή» [βίντεο]

γυναίκα στην τουαλέτα διαφήμιση
Η διαφήμιση που θεωρήθηκε ακατάλληλη για τα Όσκαρ /Φωτογραφία: Youtube/ Frida Mom
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Πολλές νέες διαφημίσεις προβάλλονται στην διάρκεια των Όσκαρ στις ΗΠΑ καθώς υπάρχει μεγάλη τηλεθέαση.

Ωστόσο, φαίνεται πώς το ABC και η Ακαδημία του Κινηματογράφου απέρριψαν μια διαφήμιση με προϊόντα για γυναίκες που μόλις έχουν γεννήσει, καθώς την θεώρησαν «πολύ γλαφυρή και ωμή». Το Frida Mom είναι μια εταιρία με προϊόντα προσωπικής υγιεινής και περιποίησης για γυναίκες μετά τη γέννα.

Η CEO της εταιρίας δήλωσε ότι η διαφήμιση ήταν να βγει στον αέρα κατά τη διάρκεια των Όσκαρ, ωστόσο, απερρίφθη καθώς θεωρήθηκε «παρασταστική με σκληρές εικόνες». Οι μητέρες όμως φαίνεται πώς διαφωνούν, καθώς η «σκληρή» διαφήμιση είναι αληθοφανής. Η Frida Mom μοιράστηκε στο Instagram την απογοήτευσή της για την απαγόρευση.

Δείτε τη «σκληρή» διαφήμιση που κόπηκε από τα Όσκαρ στο Bovary.gr

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ