Η χρονιά που φεύγει αφήνει πίσω της μια νέα πραγματικότητα: το σπίτι έγινε το κέντρο της καθημερινότητάς μας και οι -πολλές- ώρες που μείναμε σε αυτό για την προστασία μας από τον κορωνοϊό έβγαλαν στην επιφάνεια τις πραγματικές ανάγκες του.
Το κομμάτι της τηλεργασίας και της τηλεκπαίδευσης που εντάχθηκε στη ζωή μεγάλης μερίδας του πληθυσμού δημιούργησε νέες συνθήκες και «επαναπροσδιόρισε» τις λειτουργίες του σπιτιού. Αρκετά σπίτια δεν ήταν προετοιμασμένα για να ανταποκριθούν με ευκολία και ταχύτητα στις απαιτήσεις της (Covid-19) εποχής που διανύουμε.
Eνας δείκτης που φανερώνει τις ανάγκες των καταναλωτών είναι οι αναζητήσεις στις πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου. Κάπου εδώ, ας αφήσουμε τους αριθμούς να μιλήσουν από μόνοι τους. Oταν η πιο διαδεδομένη πλατφόρμα πώλησης ειδών χειροτεχνίας (Etsy) μιλά για 134% αύξηση στις αναζητήσεις των χρηστών σε ένα συγκεκριμένο design item, σημαίνει ότι σε αυτό βρίσκουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον για πολλούς λόγους.
Δείτε το design item στο Bovary.gr.