Moncler, Gucci, Louis Vuitton… Οι μεγαλύτεροι οίκοι δείχνουν να αγαπούν τα κινούμενα κολάζ του ψηφιακού καλλιτέχνη Constantin Prozorov, αξιοποιώντας τα στις νέες επιδραστικές τους καμπάνιες και στις προσεκτικά σχεδιασμένες βιτρίνες των μπουτίκ τους ανά τον κόσμο.
Με σπουδές στον σχεδιασμό μόδας και στην επικοινωνία στο Μόναχο αλλά και προϋπηρεσία στον όμιλο της Condé Nast ως ανταποκριτής για τη γερμανική Vogue και το GQ στο Παρίσι, ο Γερμανός καλλιτέχνης, ανέκαθεν είχε συναίσθηση της παγκόσμιας δύναμης μιας εικόνας μόδας.
Τα έντονα χρώματα και η γοητεία μιας οπτικής αφήγησης, οικεία από τα editorials περιοδικών υψηλής μόδας, είναι σταθερά μοτίβα στη δουλειά του, όπου όλα, πλέον, αν και φαινομενικά παράδοξα και αταίριαστα, ενδύονται μία βαθύτερη ιδέα.
Διαβάστε τη συνέντευξη του Constantin Prozorov στο Bovary.gr