Όλο και περισσότερα παλιά, ιστορικά και διατηρητέα κτήρια σε όλο τον κόσμο μετατρέπονται σε μοντέρνα και πολυτελή ξενοδοχεία, δημιουργώντας μια τάση στον χώρο της φιλοξενίας.
Αυτό συνέβη και στη Ρώμη, με τον όμιλο «The Edition» του Αμερικανού επιχειρηματία Ian Schrager να πατά σε ιταλικό έδαφος μετατρέποντας ένα παλιό κτήριο τράπεζας σε new age ξενοδοχείο, διατηρώντας, ωστόσο, χαρακτηριστικά όπως το ψηλοτάβανο λόμπι, τις μαρμάρινες σκάλες, τα vintage φωτιστικά και μια κρυμμένη μπροστινή αυλή.
Το «The Rome Edition» άνοιξε τις πόρτες του και καλωσορίζει επισκέπτες στο 91 δωματίων ξενοδοχείο το οποίο βρίσκεται σε απόσταση ενός οικοδομικού τετραγώνου από τη Via Veneto, τον δρόμο που αποτυπώθηκε εμβληματικά στην κλασσική ταινία του 1960 «La Dolce Vita» από τον Φεντερίκο Φελίνι. Ακόμη, βρίσκεται σε κοντινή απόσταση από τη Villa Medici, την Piazza Barberini και το Κολοσσαίο.
Ο Ian Schrager και η ομάδα του ήταν επικεφαλής της ανακαίνισης του μεγαλοπρεπούς πρώην τραπεζικού κτηρίου, χρησιμοποιώντας πολλά από τα αρχικά χαρακτηριστικά του, συμπεριλαμβανομένων της σκάλας από μάρμαρο cipollino, των κεντρικών αυλών, των αγαλμάτων και των φωτιστικών.
Είναι σαφές ότι η αρχική παλέτα υλικών του κτιρίου έπαιξε ρόλο στην ανακαίνισή του, με την επένδυση από ξύλο καρυδιάς, το δέρμα και το μάρμαρο να κυριαρχούν.
«Κτισμένο τη δεκαετία του 1940 και στεγάζοντας προηγουμένως μία από τις κύριες τράπεζες της Ιταλίας, το κτήριο είναι ένα εντυπωσιακό παράδειγμα του ρασιοναλιστικού ύφους και δημιουργήθηκε από τον Cesare Pascoletti ο οποίος συνεργάστηκε με τον φημισμένο αρχιτέκτονα Marcello Piacentini» ανέφερε η ομάδα του ομίλου «The Edition».
Οι επισκέπτες που καταφθάνουν στο ξενοδοχείο οδηγούνται μέσα από μια βυθισμένη piazza-κήπο, η οποία λειτουργεί ως υπαίθριο lounge, επέκταση του εστιατορίου και χώρος συνάντησης, πριν εισέλθουν στο λόμπι.
Με την είσοδό τους, έρχονται αντιμέτωποι με τα ύψους επτά μέτρων ταβάνια, τα ψηλά παράθυρα που εκτείνονται από το δάπεδο μέχρι το ταβάνι και τις πράσινες, επιβλητικές κουρτίνες καθώς και με δάπεδα και τοίχους από τραβερτίνα που θέτουν τον τόνο του απαλού μινιμαλισμού ο οποίος αποτελεί και το σήμα κατατεθέν του ομίλου «The Edition».
Τα δωμάτια ξεκινούν από περίπου 770 ευρώ ανά διανυκτέρευση, το καθένα με μια απαλή μοντέρνα ατμόσφαιρα από τα μέσα του αιώνα χάρη στους λευκούς τοίχους και την ξύλινη επένδυση. Πολλά από τα δωμάτια και τις σουίτες έχουν πανοραμική θέα στη διπλανή εκκλησία του San Nicola da Tolentino, καθώς και στα κόκκινα κεραμίδια των δρόμων της Ρώμης.
Το χρώμα παίζει ζωτικό ρόλο στους κοινόχρηστους χώρους του «The Rome Edition», με έντονο royal blue και πράσινο που χρησιμοποιείται στο εστιατόριο Anima και ένα βαθύ κόκκινο που χρησιμοποιείται στο μπαρ του ξενοδοχείου, «The Punch Room».
To «The Rome Edition» αποτελεί το 16ο ξενοδοχείο του ομίλου, με τα υπόλοιπα να βρίσκονται σε τοποθεσίες όπως στην Times Square της Νέας Υόρκης, το West Hollywood του Λος 'Αντζελες αλλά και το Τόκιο.