Μπορεί η έννοια της βιωσιμότητας να είναι ένα πραγματικό κομμάτι της δική μας καθημερινότητας;
O Γιώργος Καράβας και το glo παρουσιάζουν μοναδικές ιστορίες βιωσιμότητας που βρίσκονται πίσω από επιτυχημένες, «πράσινες» ελληνικές εταιρείες, μέσα από μια νέα digital σειρά έξι mini επεισοδίων που βγήκε στον αέρα του YouTube.
Κάθε προϊόν που κυκλοφορεί στον πλανήτη μας, όσο μικρό ή μεγάλο κι αν είναι, κρύβει μέσα του έναν συγκεκριμένο κύκλο ζωής, ο οποίος όμως δεν κλείνει τη στιγμή που το προϊόν θα πάψει πλέον να λειτουργεί. Αντίθετα, η καμπύλη του συνεχίζεται μέσα από συστήματα διαχείρισης που έχουν αναπτύξει εταιρείες που έχουν ως προτεραιότητα τη βιωσιμότητα και την κυκλική οικονομία.
Η ΒΑΤ και το glo, παγκόσμιοι πρωτοπόροι στον τομέα της βιωσιμότητας, χαρτογράφησαν έξι συν μία ελληνικές εταιρείες που έχουν ως προτεραιότητα της λειτουργίας τους τη βιωσιμότητα και τη μείωση του αρνητικού περιβαλλοντικού αποτυπώματος. Κάθε εβδομάδα, ο Γιώργος Καράβας παρουσιάζει, μέσα από το κανάλι του glo στο YouTube, ιστορίες βιωσιμότητας και καινοτομίας ελληνικών εταιρειών, που κατόρθωσαν να κάνουν πραγματικότητα τον όρο sustainability, αποδεικνύοντας ότι μπορούμε να ζήσουμε σε έναν πιο πράσινο πλανήτη.
Στα έξι αυτοτελή επεισόδια της σειράς, ο Γιώργος Καράβας επισκέπτεται τις εγκαταστάσεις του καινοτόμου συστήματος διαχείρισης πλεονάζοντος ρουχισμού Fabric Republic, συνομιλεί για βιώσιμο design με τον ιδρυτή της Papercuts που παράγει ανακυκλώσιμα έπιπλα από χαρτόνι, γνωρίζει τη δημιουργική ιστορία πίσω από το brand βιώσιμης μόδας Made By ZoeK. και γνωρίζει το πρωτοπόρο μοντέλο trade-in μεταχειρισμένων συσκευών κινητής τηλεφωνίας της Pandas, που εξελίσσει το concept της κυκλικής οικονομίας. Πέρα από τις νεοφυείς επιχειρήσεις του κλάδου, παρουσιάζεται και η καθιερωμένη ΑΦΗΣ που από το 2004 συλλέγει μπαταρίες σε πάνω από 70.000 σημεία διανομής σε όλη τη χώρα, αλλά και και η Ανακύκλωση Συσκευών Α.Ε. που αναλαμβάνει τη συλλογή και διαχείριση αποβλήτων ηλεκτρικού και ηλεκτρονικού εξοπλισμού.
Κάθε εβδομάδα και νέο επεισόδιο. Συντονίσου στο Youtube και το Instagram του glo, για να ανακαλύψεις τον «πράσινο» κόσμο της ελληνικής επιχειρηματικότητας.