Η βιωσιμότητα είναι επιλογή ευθύνης και μονόδρομος για τη διάσωση του μέλλοντος της ανθρωπότητας. H Βayer - πάντα με το βλέμμα στραμμένο στις «πράσινες» και καινοτόμες επιλογές - παραμένει πιστή στις αξίες της, μειώνοντας σταθερά το περιβαλλοντικό της αποτύπωμα και όχι μόνο...
Με εταιρική ταυτότητα που ενσωματώνει την κοινωνική ευθύνη και υιοθετεί ουσιαστικές στρατηγικές για τον άνθρωπο, την κοινωνία και τον πλανήτη, η Bayer βρίσκεται πάντα ένα βήμα μποροστά από την εποχή της. Η βιώσιμη ανάπτυξη αποτελεί την «σκακιέρα» που ορίζει το πλαίσιο δράσης. Η ορθή χρήση των πόρων γίνεται πρωταγωνιστής του παιχνιδιού, με τη φροντίδα της γεωργίας για την ανάσχεση της κλιματικής αλλαγής να αποτελεί τον θεματοφύλακα της βιοποικιλότητας. Έτσι, με γνώμονα το όραμα «Υγεία και Τροφή για όλους», προωθείται η ανάπτυξη χωρίς αποκλεισμούς, ενώ οι λύσεις ψηφιακής γεωργίας, όπως το «FiledView», επιτρέπουν βέλτιστη χρήση και πλούσια απόδοση με περιορισμένο αντίκτυπο στο περιβάλλον.
Επίσης, η Bayer αυξάνει την ευαισθητοποίηση μεταξύ των αγροτών σχετικά με τις βιώσιμες πρακτικές στη γεωργία, με το «BayGAP» και το «Food Chain Partnership», ενώ στοχεύει και στις ουδέτερες εκπομπές άνθρακα έως το 2030. Ειδικότερα στην Ελλάδα έχει ήδη αντικαταστήσει το 30% του στόλου αυτοκινήτων της με υβριδικά, μειώνοντας τις εκπομπές ρύπων κατά 50%.
Τέλος, η Bayer υποστηρίζει την ανάπτυξη εφαρμογών για την πρόληψη φυσικών καταστροφών μέσω του «Fireathon», ενώ μέσω της συνεργασίας της με το «We4All» για την αναφύτευση των κατεστραμμένων περιοχών στην Εύβοια και την Πελοπόννησο αποκαθιστά τη βιοποικιλότητα, ενισχύοντας την επισιτιστική ασφάλεια.
To νέο μοντέλο ανάπτυξης
Αν μπορούσαμε να βάλουμε έναν τίτλο στις ανάγκες της νέας εποχής που ήδη έχουν σχηματοποιήθεί, αυτός θα ήταν «Ανθεκτικότητα, διαθεσιμότητα και βιωσιμότητα των πόρων». H Bayer αφουγκράζεται τις παγκόσμιες προκλήσεις και ως βασικός δρων στην αλυσίδα διατροφής και υγειονομικής περίθαλψης προάγει βασικά προγράμματα ασφαλούς ανακύκλωσης, ασφαλούς απόρριψης κενών συσκευασιών και δοχείων (όπου δεν το επιτρέπουν οι τοπικές συνθήκες) και διαχωρισμό αποβλήτων. Όλα τα εργοστάσια παραγωγής της εταιρείας είναι υποχρεωμένα να ανακυκλώνουν και να μειώνουν τον όγκο αποβλήτων, ακολουθώντας ορθές περιβαλλοντικές πρακτικές. Με αυτόν τον τρόπο, η Bayer συμβάλλει στη μείωση χρήσης υλικών και φυσικών πόρων.
Στην κορωνίδα των «πράσινων» στόχων της εταιρείας βρίσκεται η αύξηση της προσβασιμότητας στην υγεία και την υψηλή ποιότητα διατροφής για εκατοντάδες εκατομμύρια ανθρώπους με γνώμονα τη συμπερίληψη. Έτσι, έως το 2030, η εταιρεία στοχεύει να υποστηρίξει 100 εκατομμύρια μικροκαλλιεργητές σε χώρες χαμηλού και μεσαίου εισοδήματος. Θα τους παρέχει πρόσβαση σε ακόμη περισσότερες καινοτομίες, γνώσεις και συνεργασίες. Επίσης, έως το 2030 η Bayer στοχεύει να προσφέρει σε 100 εκατομμύρια γυναίκες από χώρες με χαμηλό και μεσαίο εισόδημα τη δυνατότητα οικογενειακού προγραμματισμού, μέσω της διασφάλισης της πρόσβασής τους σε σύγχρονα αντισυλληπτικά χάπια με προσιτή τιμή. Η προσαρμογή στις εκάστοτε ανάγκες και τις τοπικές αγορές αποτελεί «κλειδί» προς αυτήν την κατεύθυνση.
H διαφάνεια στην αξιοποίηση των εργαλείων για το τελικό αποτέλεσμα είναι υψίστης σημασίας. Η Bayer εδώ και δεκαετίες έχει αποδείξει πως δεν επιτρέπει εκπτώσεις στην ποιότητα, αποδεχόμενη πάντα τις ιδιαιτερότητες των καιρών. Στοχοπροσηλωμένη σε ένα καλύτερο αύριο για όλους συνεχίζει την προσπάθεια, δίνοντας το παράδειγμα της «πράσινης» ανάπτυξης με προοπτικές εξέλιξης σε κάθε βήμα.