Με την εγκατάσταση 11.000 σταθμών ηλεκτρικής φόρτισης μέχρι το 2035 προχωρούν στις Βρυξέλλες, στην προσπάθεια μετάβασης στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
Νωρίτερα αυτόν το μήνα, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή έθεσε το στόχο της απαγόρευσης πώλησης πετρελαιοκίνητων και βενζινοκίνητων αυτοκινήτων, μέχρι το 2035, ένας στόχος που προϋποθέτει παράλληλα μια επιτυχημένη μετάβαση στα ηλεκτροκίνητα οχήματα άρα και στην εγκατάσταση σταθμών φόρτισης.
Η Γερμανία, η Γαλλία και η Ολλανδία είναι αυτή τη στιγμή οι καλύτερα εξοπλισμένες χώρες, όσον αφορά αυτές τις υποδομές, για την υποδοχή και χρήση ηλεκτροκίνητων οχημάτων, αλλά η ευρωπαϊκή πρωτεύουσα τώρα θέλει να ενισχύσει τα διαπιστευτήριά της ως ηγέτιδα πόλη στον τομέα, όπως ανέφερε στο euronews ο αρμόδιος Βέλγος υπουργός, Αλέν Μαρόν.
Σύμφωνα με την Κομισιόν, τα αυτοκίνητα που κινούνται με μηχανή εσωτερικής καύσης, είναι φθηνότερa για αγορά κατά 20 με 30% σε σχέση με τα αντίστοιχα ηλεκτροκίνητα.
Βέβαια, όπως εξηγεί στο euronews, ο Ολιβιέ Ντικέν, δημοσιογράφος του «Monitor Automobile», τα πλεονεκτήματα του ηλεκτροκίνητου αυτοκινήτου αφορούν στο χαμηλότερο κόστος συντήρησης,, την ανθεκτικότητα και τα μικρότερα φορολογικά βάρη, γεγονός που δεν το καθιστούν τελικά τόσο ακριβή επιλογή.
Μάλιστα η Ολλανδία και η Δανία έχουν θέσει πιο φιλόδοξο στόχο να καταργήσουν τους κινητήρες εσωτερικής καύσης μέχρι το 2030, στοχεύοντας να κερδίσουν την πρωτοκαθεδρία στη διαδικασία της πράσινης μετάβασης δίνοντας παράλληλα κίνητρο και σε άλλα ευρωπαϊκά κράτη να επιταχύνουν. διαδικασία.