Υπάλληλος της Hellenic train: «Δεν λειτουργούσαν τα συστήματα που έπρεπε» - iefimerida.gr

Υπάλληλος της Hellenic train: «Δεν λειτουργούσαν τα συστήματα που έπρεπε»

Τέμπη
Φωτογραφία: EUROKINISSI
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Κανένα από τα συστήματα τα οποία θα έπρεπε να λειτουργεί δεν λειτουργούσε, τόνισε για τη σύγκρουση των τρένων στα Τέμπη ο γενικός γραμματέας της ΓΣΕΕ και υπάλληλος της Hellenic train, Νίκος Κιουτσούκης.

«Δυστυχώς, η απαξίωση του σιδηροδρόμου διαχρονικά από όλες τις κυβερνήσεις φάνηκε σήμερα με αυτό το τραγικό δυστύχημα» δήλωσε ο κ. Κιουτσούκης στον ραδιοφωνικό σταθμό «Παραπολιτικά Fm», προσθέτοντας ότι «φάνηκε γιατί κανένα από αυτά τα συστήματα τα οποία θα έπρεπε να λειτουργούν δεν λειτουργεί και δεν είναι ευθύνη της σημερινής κυβέρνησης ή της χθεσινής, είναι διαχρονικό το ζήτημα».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

«Δεν λειτουργεί η σηματοδότηση, δεν λειτουργούν τα GPS»

Παράλληλα, τόνισε: «Μπορεί η γραμμή ειδικά σε αυτό το σημείο που έγινε το δυστύχημα να είναι διπλή, αλλά τα συστήματα δεν λειτουργούν, δεν λειτουργεί η σηματοδότηση, δεν λειτουργούν τα GPS. Αν είχαν μια στοιχειώδη επικοινωνία οι μηχανοδηγοί μεταξύ τους δεν θα είχαμε τη σύγκρουση. Αν ο χειριστής της γραμμής είχε πιο σωστό σύστημα ελέγχου της κυκλοφορίας, δηλαδή να βλέπει ανά πάσα ώρα και στιγμή πού κατευθύνεται το τρένο, σίγουρα το δυστύχημα θα είχε αποφευχθεί. Οι εταιρείες οι οποίες είχαν την ευθύνη να ολοκληρώσουν αυτά τα συστήματα ακόμα δεν τα έχουν ολοκληρώσει, είναι ημιτελή. Όταν έχεις ένα σύστημα ημιτελές και σηματοδότηση η οποία δεν λειτουργεί, τα κόκκινα φανάρια ή τα πράσινα φανάρια επί γραμμής δεν λειτουργούν, αντιλαμβάνεστε πόσο δύσκολα είναι τα πράγματα».

Απαντώντας σε ερώτηση για το πώς συνεννοούνται οι οδηγοί των τρένων, ο κ. Κιουτσούκης απάντησε: «Δεν περνάνε στην τύχη, συνεννοούνται με το σταθμό με κινητά τηλέφωνα».

«Έμπειροι οι μηχανοδηγοί»

Ο κ. Κιουτσούκης σημείωσε ακόμη: «Οι μηχανοδηγοί ήταν έμπειροι, παλιοί συνάδελφοι. Αν δεν είχαμε τόσα χρόνια δυστυχήματα στη χώρα μας στο σιδηροδρομικό δίκτυο αυτό οφείλεται αποκλειστικά και μόνο στην τεχνική κατάρτιση αλλά και στην πείρα που έχουν οι μηχανοδηγοί μας».

«Έχει γίνει μήνυση το 2010, που μπήκε στο αρχείο»

Τέλος, αποκάλυψε ότι «από το 2010, ως πρόεδρος τότε της Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών, είχαμε καταθέσει μηνυτήρια αναφορά κατά παντός υπευθύνου για τις κακοτεχνίες και τη μη ολοκλήρωση των έργων, μια μηνυτήρια αναφορά στην οποία καταθέσαμε όλοι εμείς οι συνδικαλιστές στον εισαγγελέα, και αυτή η μηνυτήρια αναφορά μπήκε στο αρχείο. Δυστυχώς, στην Ελλάδα δεν έχουμε σιδηρόδρομο ευρωπαϊκών προδιαγραφών. Παλεύουμε από το 1995 να φτιάξουμε ένα δίκτυο 200 χιλιομέτρων, όταν στις άλλες χώρες φτιάχνουν δίκτυα για 500 και 600 χιλιόμετρα την ώρα, και όλα είναι με κακοτεχνίες των εργολαβιών».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ